Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg ble sammen med verdens herligste mann for 2 år siden. Han er virkelig drømmemannen! Jeg har tidligere hatt forhold hvor sjalusi ikke har vært tema engang, men det kan jo ha vært fordi det egentlig aldri var den store kjærligheten. Nå er jeg derimot sjalu, kjemperekord for å miste kjæresten min! Jeg snakker selvfølgelig ikke om det hele tiden, men det har jo kommet opp, han er også sjalu, men ingen av oss er sykelig sjalusi altså! Vel, han er skuespiller.. Nå skal han spille inn med ei utrolig vakker kvinne, de skal kysse, klemme, "ligge sammen". Og jeg får en sånn vond klump i magen. Kjæresten prøver å trøste og sier at det er jo bare jobb, og at han ikke syns det er kjempegøy han heller, jeg prøver å være støttende, men syns det er vanskeligere enn jeg vil innrømme. Tenk om han syns det er mye bedre å kysse henne, kose med henne, at hun er mye bedre enn meg på alle måter, at de koser seg så mye på sett at han finner ut at jeg ikke er den rette likevel!? Uff, jeg vet det er dumt å tenke slik, noen som har gode råd for å komme over slikt? Anonymous poster hash: 7ffcd...f49
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Hadde ikke du en tråd om dette for et år siden også? Hvis ikke er det flere av dere Det er jobb, enten takler du jobben hans eller så gjør du det ikke. I min jobb så ser jeg ofte menn bare i undertøyet, undersøker og tidvis masserer dem. Ingen av mine kjærester har noensinne lurt på om jeg tenner på det eller sammenligner pasienter med dem. Og hadde en kjærest noen gang begynt å stille spørsmål om dette, da hadde jeg rett og slett vurdert hele fyren. Jobb er jobb og har ikke noe med privatlivet å gjøre. Hvis du må ha kjæresten til å "trøste" deg, da synes jeg rett og slett at du må endre holdningene dine, ellers kan dine egne holdninger skyve mannen fra deg. Med masse folk på settet er det jobb som står i fokus. Deal with it! Anonymous poster hash: 32205...9e0
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Det er vel ikke så rart om du tenker sånn. Skuespillere er bare mennesker, de også, og den erotiske spenningen mellom f eks to skuespillere eller to dansere er noe regissører utnytter for hva det er verd. Klart folk kan bli fascinert av hverandre "på settet". Men trøst deg med at det kan to som jobber på kontor også. Hvis man faller for en annen, er det jo fordi man mangler noe eller er ulykkelig i sitt faste forhold - dersom han er like forelska i deg som du er i han, slipper han ikke noen nye følelser til. Man kan faktisk velge en del sjøl. Og det høres jo ut som om han er seriøs. Du må bare velge å stole på ham, og ikke mistenke ham uten grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå