Gå til innhold

Jeg drakk så mye helgen!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på julebord i helgen og selvfølgelig drakk jeg alkohol.

I dag viste testen min positiv.

Er så redd dette er skadelig for barnet

Anonymous poster hash: 60f16...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor drakk du så mye om du mistenkte at du var gravid?

Jeg var også rimelig full før jeg testet positiv, det gikk fint :)

Skrevet

Kan ikke vært så redd hvis du visste du skulle teste i dag og likevel valgte å drikke så mye i helgen....

Er det veldig tidlig enda så går det trolig bra, men sikker kan man aldri være.

Ta bedre valg fremover.

Anonymous poster hash: 8049d...6ff
Skrevet

Kan ikke vært så redd hvis du visste du skulle teste i dag og likevel valgte å drikke så mye i helgen....

Er det veldig tidlig enda så går det trolig bra, men sikker kan man aldri være.

Ta bedre valg fremover.

Anonymous poster hash: 8049d...6ff

Visste hun at hun skulle teste i dag?..

HI, det går nok helt fint! Du er ikke den første og ikke den siste som har drukket tidlig i svangerskapet :)

Skrevet

Dersom du visste at du muligens var gravid burde du ikke drukket, men når moralens ord er sagt så:

Jeg ble gravid som 19 åring. Var rimelig på tur ut å kjøre da og brukte alltid prevensjon dersom jeg hadde sex (tilfeldig).

Da jeg fant ut at jeg var gravid var jeg 6 uker på vei og hadde da festet mer enn bare i helgene, samt at jeg hadde tatt kokain et par ganger og røyka hasj.... Jeg turte ikke fortelle det til NOEN, jeg var livredd for å ha påført barnet mitt skade igjennom hele svangerskapet. Men barnet mitt kom ut med perfekte mål og frisk som en fisk.

Det kan gå dårlig og det kan gå bra, derfor man ikke skal røre alkohol og annet fra dag 1, om man prøver..

Anonymous poster hash: ee3d5...d86

Skrevet

Jeg var selv på en skikkelig fyllekule som gravid, og nå har jeg en fin, flott og på alle måter normal gutt på 7 år :) 

Graviditeten var ikke planlagt, og fant det ikke ut/skjønte det ikke før jeg var nesten 8 uker på vei....

Anonymous poster hash: ced18...bab
Skrevet

Jeg viste ikke jeg skulle teste i dag. Jeg er 2 dager over . Derfor.

Jeg får håpe det går greit.

Skrevet

Embryoet er ikke "koblet til" blodet ditt de første ukene. Slapp av. 

Anonymous poster hash: bde5e...c34
Skrevet

Dette går bra. Mange barn som har vært med på flere fyllekuler enn en. Gratulerer så mye

Anonymous poster hash: d10bd...ef0

Skrevet

Jeg var drita full i løpet av første mnd med begge. Stresset meg med første, da jeg ikke hadde lest om skadene som kan oppstå. Friske barn. Slapp av ;)

Anonymous poster hash: c77d7...012

Skrevet

Slapp av, det går nok bra. Er mange som har gjort det samme som ikke viste de var gravid, også meg. Har gått helt fint. Men holdt meg helt unna alkohol etter positiv test :)

Anonymous poster hash: e3b9b...91a

Skrevet

Som Anonym over sier så er ikke embryoet koblet til deg enda så dere deler ikke blod alt går fint men holl deg unna nå 😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...