Gå til innhold

Tips til litt eksklusiv gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe noe ekstra fint til mannen i år. Har ikke bestemt meg for pris, men det må være "verd" pengene. Feks er han ikke nok interessert i penner til at vi skal bruke det som kunne blitt en ferie, på en penn. Har tenkt på alt fra en klokke til 5-6-7000 til en bunad til 40000. Greia er som sagt bare at det må være verd pengene.

Anonymous poster hash: 6bc6c...694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss.. Har ingen andre forslag enn nedbetaling av huslån i hans navn. Finnes det virkelig penner som koster like mye som en ferie?

Anonymous poster hash: df020...3a2

Skrevet

Jeg synes både klokke og bunad er gode ideer - men det er selvfølgelig forutsatt at han vet å sette pris på det. Ingen vits i å kjøpe dyr klokke til en mann som er fullstendig uinteressert i klokker, eller som har et yrke hvor han ødelegger en klokke i halvåret... Samme med bunad, man kjøper ikke bunad til noen som ikke kommer til å bruke den og sette pris på den. Men du kjenner din mann best, så dette finner du ut av. Min mann hadde nok satt pris på begge deler. Andre eksklusive alternativer han hadde likt er dyre årgangsviner eller cognac (av det slaget som er dyrere enn de du finner på polet og må spesialbestilles), en dyr reise (gjerne uten barn), eller vinglass laget av en kunstner han har sansen for. Men dette med dyre gaver tenker jeg er veldig avhengig av interesse.

Skrevet

Takk for innspill :) Flere?

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Man kjøper vel ikke bunad som overraskelse? Det er da noe folk må få sydd til sin kropp og tilpassa hos sydame/skredder?

Men en ferie/langhelg et fint sted, en billett til operaen, en spaweekend?

Skrevet

- Et fint antrekk

- Klokke

- Fotografi av familien tatt av fotograf

- En opplevelse

- Noe til en hobby han har

- Send han på guttetur/opplevelse med venner

Skrevet

Man kjøper vel ikke bunad som overraskelse? Det er da noe folk må få sydd til sin kropp og tilpassa hos sydame/skredder?

Man behøver ikke pakke inn hele bunaden for å gi dette i gave til noen. Man kan feks kjøpe noe av sølvet (kniven til enkelte herrebunader osv), og legge ved 'gavekort' på at resten av bunaden også er inkludert.

Anonymous poster hash: 65c98...98a

Skrevet

Man behøver ikke pakke inn hele bunaden for å gi dette i gave til noen. Man kan feks kjøpe noe av sølvet (kniven til enkelte herrebunader osv), og legge ved 'gavekort' på at resten av bunaden også er inkludert.

Anonymous poster hash: 65c98...98a

Ja, det var noe sånt jeg tenkte på :)

Takk til dere for flere innspill!

Hi

Skrevet

En flott skinnveske til pc og sånn.

Slipsnål

Toalettmappe, eksklusivt merke

Merkeklær av ulik sort

Gavekort på skreddersydd dress

Et designmøbel han vil sette pris på

Edderdunsdyne

Anonymous poster hash: ca63f...850

Skrevet

Opplevelsesgave eks overnatting for dere i tretopphyttene med hundekjøring, scooter eller konsert mm

Bra kamera,

Kunst,

Gode skinnhansker,

Skinnjakke,

Eksklusive gensere,

Anonymous poster hash: a640d...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...