Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg bestilte meg en kjole på ebay, den så burgunder ut, med hvit krage. Fikk den i posten nå og den ser skikkelig ut som nissemorkjole Er det mulig å farge kjolen i en annen farge enn svart når den er sånn knall rød?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Link? Jeg vil se nissemorkjolen Anonymous poster hash: b7239...3cd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Jeg ville prøvd å farge om den ikke er dyr. Jeg gir bort klær jeg kjøper på Ebay som jeg ikke liker til Fretex og da er det kanskje best å ikke ha farget den om det blir stygt Anonymous poster hash: f12d4...2f4
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 http://m.ebay.com/itm/370931085235?nav=SEARCH Den var absolutt ikke dyr Så å bruke litt ekstra på å farge den går helt fint, ellers gjør jeg som deg 2f4. Den satt som et skudd og er veldig fin i snittet og stoffet, så vil gjerne ha den, men kanskje heller i lilla f.eks, vil det funke over rødt? Aldri farge klær før
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Gjør det noe at den er litt nissemor nå i disse juletider da? Ser for meg at den er fin selv om den er rød. Synes den ser rød ut på bildet også jeg da, men den er kanskje lysere i virkeligheten enn på bildet? Hva slags stoff er det? Blir mer nisse om det er nervøs fløyel enn om det er et litt tykt jerseystoff f.eks. Anonymous poster hash: e899e...fdb
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Joa, den er kanskje rødere på bildet enn jeg tenkte over, men den er skikkelig nisserød! Tenkte jeg kunne bruke den på julaften som den er, men ellers kommer jeg ikke til å bruke den Dumt å kjøpe klær som blir brukt en gang, så jeg vil prøve å farge den, men går det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå