Gå til innhold

Herlig, må flire litt!

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg bestilte meg en kjole på ebay, den så burgunder ut, med hvit krage. Fikk den i posten nå og den ser skikkelig ut som nissemorkjole :P

Er det mulig å farge kjolen i en annen farge enn svart når den er sånn knall rød? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Link?

Jeg vil se nissemorkjolen ;)

Anonymous poster hash: b7239...3cd
Skrevet

Jeg ville prøvd å farge om den ikke er dyr. Jeg gir bort klær jeg kjøper på Ebay som jeg ikke liker til Fretex og da er det kanskje best å ikke ha farget den om det blir stygt :)

Anonymous poster hash: f12d4...2f4

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

http://m.ebay.com/itm/370931085235?nav=SEARCH

Den var absolutt ikke dyr :) Så å bruke litt ekstra på å farge den går helt fint, ellers gjør jeg som deg 2f4. Den satt som et skudd og er veldig fin i snittet og stoffet, så vil gjerne ha den, men kanskje heller i lilla f.eks, vil det funke over rødt? Aldri farge klær før :P

Skrevet

Gjør det noe at den er litt nissemor nå i disse juletider da? :fnise:  Ser for meg at den er fin selv om den er rød. Synes den ser rød ut på bildet også jeg da, men den er kanskje lysere i virkeligheten enn på bildet? Hva slags stoff er det? Blir mer nisse om det er nervøs fløyel enn om det er et litt tykt jerseystoff f.eks.

Anonymous poster hash: e899e...fdb
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Joa, den er kanskje rødere på bildet enn jeg tenkte over, men den er skikkelig nisserød! ;)

Tenkte jeg kunne bruke den på julaften som den er, men ellers kommer jeg ikke til å bruke den :P Dumt å kjøpe klær som blir brukt en gang, så jeg vil prøve å farge den, men går det?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...