Gå til innhold

Følelser, kropp, ny mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar dette som anonym, har ikke lyst, men jeg gjør det. Vil ikke ha det som en merkelapp på nicket.

Jeg hater kroppen min. Etter vekttap, svangerskap, verktøkning og en tøff periode hatet jeg den. Ingenting med kroppen min er unormalt og jeg har aldri hatt en lekker kropp, men jeg har skikkelig komplekser og et gjelder spesielt magen og selvsagt spesielt når jeg er naken. Det er en del heng, er i kontakt med lege som har sagt om jeg er dyktig i ca, et år skal han søke om operasjon. Og det et fint og ikke minst en motivasjon.

Jeg har møtt en mann, vi har fin sex, koser oss sammen og han liker å stryke meg....på magen. Min forrige mann og bf gjorde aldri det, trur ikke han synes jeg var noe deilig overhodet. Mannen jeg nå er sammen medstryker, klemmer og koser på hele meg.ndetver godt å bli anerkjent, men samtidig hater jeg det med magen. Jeg har sagt det til han. Han sier det et tull, han sier han liker det og liker henget. Han sier jeg har fin kropp. Nydelig faktisk. Jeg klarer ikke tru han, fåfengt er sikker på han bare synes det er mirsomt at det går an å forfalle så jævlig. Selv trener han masse, er ambisiøs og motivert. Jeg føler meg bare dvask og ekkel.

Inatt hadde jeg et lite sammenbrudd. Vi hadde hatt sex på kvelden, jeg hadde fått masse komplimenter og det ble bare for meget.

Min forrige mann var ikke snill. Ikke fordi jeg aldri har fått komplimenter, men sånn generelt, nå får jeg komplimenter og klarer ikk tru på dem. Selvtilliten min sånn kroppsligsett er lik null. Hva gjør jeg for å få den opp? Jeg vil ikke oppfattes som usikker. Det er det jeg er, usikker og redd...

Anonymous poster hash: f77a0...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si -føler virkelig med deg, jeg har det likedan!!! Er noe annet når en vet at det ikke er hans barn man har skapt og forfalt for ;-/

Anonymous poster hash: 4fc87...254

Skrevet

Det er ingen skam å være usikker! Og det er lov å dele dette med mannen din. Men det viktigste du gjør er å lære deg å ta imot komplimenter! Mannen din mener nok helt sikker det han sier, så lær deg å ta imot. Ingen har perfekt kropp, men han liker din, og den er perfekt for ham.

Anonymous poster hash: 4dcb2...e94

Skrevet

Tusen takk. Jeg bare skjønner ikke, eller jeg klarer ikje forstå at han synes den er fin.aktså jeg veit jo hvordan en fin damekropp ser ut, og jeg er så langt unna. Jeg synes sjøl jeg er ekkel. Jeg skulle ønske bare noen kunne si noe som forklarte hvordan i ville helvete det er mulig at han virkelig liker min kropp og bolkedeigmagen min...

Skrevet

Det er som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv! Helt sant, situasjonen er helt lik! Jeg har snakket med min nye mann om dette, at han liker å stryke meg på magen, og at jeg ikke er helt komfortabel med det. Etterhvert har jeg blitt vandt til det. Jeg er fremdeles ikke helt komfortabel med det, men det går bedre. Jeg klarer fremdeles ikke stå helt naken foran ham, men jeg kommer meg. Jeg blir flinkere fordi han trygger meg.

Dialogen rundt det er åpen, og jeg ser jo at dette er mitt problem, ikke hans, men at det går utover ham. Jeg liker ikke å dusje mens han er på badet, for eksempel. Han vil gjerne dusje sammen med meg... Osv.

En annen ting jeg har tenkt på er at han kanskje liker å stryke meg på magen fordi han vil ha egne barn med meg? Han snakker om det ofte... Han sier at det er et stort ønske og behov han har. Å få barn med MEG.

Anonymous poster hash: 2c7dd...965

Skrevet

Det er som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv! Helt sant, situasjonen er helt lik! Jeg har snakket med min nye mann om dette, at han liker å stryke meg på magen, og at jeg ikke er helt komfortabel med det. Etterhvert har jeg blitt vandt til det. Jeg er fremdeles ikke helt komfortabel med det, men det går bedre. Jeg klarer fremdeles ikke stå helt naken foran ham, men jeg kommer meg. Jeg blir flinkere fordi han trygger meg.

Dialogen rundt det er åpen, og jeg ser jo at dette er mitt problem, ikke hans, men at det går utover ham. Jeg liker ikke å dusje mens han er på badet, for eksempel. Han vil gjerne dusje sammen med meg... Osv.

En annen ting jeg har tenkt på er at han kanskje liker å stryke meg på magen fordi han vil ha egne barn med meg? Han snakker om det ofte... Han sier at det er et stort ønske og behov han har. Å få barn med MEG. Anonymous poster hash: 2c7dd...965

Jøss! Akkurat sånn er det her og, jeg er aldri naken foran han, vi dusjer ikke sammen, det er mørkt når vi har sex osv. Vi har ikke snakka seriøst om barn enda, tøysa litt med det, men ikke noe alvorlig. Jeg håper jo selvsagt på å få barn med han en dag hvis han viser seg å være rette og jeg håper han føler det samme, og trur nok også det. Han er en fin fyr på alle mulige måter og jeg vet jo også at det er JEG som har et problem, som ikke klarer å slå meg til ro med at han faktisk liker denna kroppen jeg forbanner så langt inni granskauen. Skulle ønske det fantes en mirakelkur som ga meg en boost med selvtillit,. Vi som dere har også en åpen dialog rundt det, og han sier at jeg må legge vekk de flåsete kompleksene mine, at det bare er tøv og at jeg overdriver. Jeg opplever det ikke sånn i det hele tatt, så i natt gråt jeg. Det var ikke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...