Tessa3 Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Ser de har 50% på reima idag. Lurer på å kjøpe vinterdress til 5åringen. Han er en meget aktiv gutt, så den bør være slitesterk! Og er reima så bra som alle skal ha det til?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Aldri hstt Reima og ikke skal jeg kjøpe det. Reima var på topp for noen år siden, de siste årene har de scoret dårlig på testene. Anonymous poster hash: cea59...4c6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Tja, reima er helt ok, men synes ikke de er bedre enn andre dresser til samme pris. Jeg har kjøpt andre dresser som har kostet 12-1400 kroner og de har vært akkurat like bra, både vanntette og slitesterke, f.eks Stormberg. Men når du får de til halv pris så er de absolutt verdt penge, da får du en veldig god dress for samme pris som HM, Cubus, KappAhl o.l. tar for sine dresser. Pass bare på at det er tec-stoff, men det tror jeg det er i alle dressene over babystørrelser hos reima nå. Anonymous poster hash: 22200...415
Tjofsen Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Jeg bestilte Vuono. Den er tec+ og er forsterket på knær, ben og bak. Ser det begynner å bli utplukket på størrelser nå.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Vi har kjøpt reimatec+ xray. Anonymous poster hash: fa89b...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå