Gå til innhold

Samboeren min har veldig liten penis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han skryter selv over at den er over gjennomsnittet. Jeg har litt lyst til å fortelle han hvor liten den er, men gjør det jo selvfølgelig ikke :P

Den er ca 9-10 cm lang og veldig tynn. Jeg er en jente på 158 og 52 kg, med veldig små hender. Når jeg skal runke han så er det nesten som å ta rundt en finger.

Går greit for meg, men det er litt irriterende at han sier selv at han er stor. Det morsomme er at han er en bamse på 190 og med 46 i sko :P

Anonymous poster hash: 4dd40...d17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er ikke så stor han heller, men er nok ganske gjennomsnittlig. Leste at gjennomsnittet for nordiske menn er 9,5 cm i slapp tilstand og 14-15 cm i erigert tilstand, men normalen er mellom 9 og 22 cm erigert.

Anonymous poster hash: 42d17...ad8
Skrevet

Men han skryter selv over at den er over gjennomsnittet. Jeg har litt lyst til å fortelle han hvor liten den er, men gjør det jo selvfølgelig ikke :P

Den er ca 9-10 cm lang og veldig tynn. Jeg er en jente på 158 og 52 kg, med veldig små hender. Når jeg skal runke han så er det nesten som å ta rundt en finger.

Går greit for meg, men det er litt irriterende at han sier selv at han er stor. Det morsomme er at han er en bamse på 190 og med 46 i sko :P

Du får ta han med på en nudistleir. Så er han nok ikke like kjepphøy etterpå :P

Anonymous poster hash: 31d7f...eb6

Skrevet

Det er jo veldig stor forskjell på hvor mye en penis vokser når den blir erigert. Kanskje mannen din er ganske stor slapp, men vokser lite som erigert. Da aner han kanskje ikke at andre som ser mindre ut i guttegarderoben når de er slappe blir MYE større enn han når de blir opphisset ;)

Skrevet

Tar du livsløgnen fra et (litt under)gjennomsnittsmenneske, tar du lykken fra ham med det samme...

Anonymous poster hash: e41ec...8fe

Skrevet

Tar du livsløgnen fra et (litt under)gjennomsnittsmenneske, tar du lykken fra ham med det samme...

Jeg hadde glatt sunget ut til en mann som SKRØT av pikken sin! Jeg ville ikke ha sagt noe dersom den var liten og han ikke selv sa noe om den, men hadde han brautet ut om hvor svær den var hadde det kostet meg null å finne fram et målebånd og jekke ham ned et par hakk. De finnes knapt noe så patetisk i denne verden som menn som faktisk føler stolthet over snabben sin, uavhengig av størrelse. Den er et resultat av gener, ikke av hans innsats. Like teit som å skryte av sine vakre øyne eller annet man har null innvirkning på. 

Anonymous poster hash: 93382...a6b

Skrevet

I slapp tilstand så ser den ut som en liten sviske på ca 3 cm :P det er faktisk en skikkelig turn off å se han gå naken fra dusjen til sengen ;)

Han har flott kropp, med vaskebrett og hele pakka, men den mini Penisen er ikke sexy ;)

Skrevet

Men hvordan kan han tro at den er stor når den er så liten? Er han blind?

Anonymous poster hash: 46a4d...e72
Skrevet

I slapp tilstand så ser den ut som en liten sviske på ca 3 cm :P det er faktisk en skikkelig turn off å se han gå naken fra dusjen til sengen ;)

Han har flott kropp, med vaskebrett og hele pakka, men den mini Penisen er ikke sexy ;)

Nå syns jeg faktisk litt synd på deg.

Det er noe med å bli tatt hardt, og bli fyllt opp, som alltid vil mangle med en liten pikk...

Anonymous poster hash: b33bb...92b

Skrevet

Tøyser han bare da, og tror han er selvironisk liksom? 

Skrevet

Høres ikke ut som du elsker samboeren din akkurat...

Anonymous poster hash: d7e93...e46

Skrevet

I slapp tilstand så ser den ut som en liten sviske på ca 3 cm :P det er faktisk en skikkelig turn off å se han gå naken fra dusjen til sengen ;)Han har flott kropp, med vaskebrett og hele pakka, men den mini Penisen er ikke sexy ;)Anonymous poster hash: 4dd40...d17

Tøyser han bare da, og tror han er selvironisk liksom?  Anonymous poster hash: 42d17...ad8

Det ville jeg trodd. Alle menn er klar over str sin relativt sett, de har sett andres utstyr!

Anonymous poster hash: 060d2...717

Skrevet

Nei, han tøyser ikke. Det er ikke det at han mener den er diiiiger, men han mener at den er godt over gjennomsnittet ;)

Og joda, jeg elsker han, men jeg humrer litt inni meg pga dette.

Skrevet

Skjønner godt du blir irritert av skrytinga, det hadde jeg blitt og. Jeg hadde en gang en ons med en fyr med ekstremt liten penis, den var så liten at det nesten burde kalles ett handikap. Trist, men sant. I tillegg så kom han over hele meg før han rakk å penetrere meg, men det var kanskje like greit. Koslig fyr, men jeg burde skjønt tegninga når han viste meg toppleiligheten sin i London og at han hadde Porsche. Jeg brydde meg katta om at han hadde penger, det hadde jeg nok av selv og jeg prøvde å være interessert i noe mer med han men jeg så for meg livet med ett så dårlig sexliv og da kapitulerte jeg. 

Min nåværende skryter ikke noe av størrelsen på sin (den er helt normal, perfekt match med meg så vi kan kjøre på uten at det blir altfor vondt), men han skrøt derimot voldsomt av hvor mange han hadde vært med og antall trekanter osv da vi først ble sammen. Irriterte meg grønn over det, men så plumpet jeg ved ett "uhell" ut med at jeg ikke var helt uerfaren jeg heller og etter det har han holdt kjeft. Var visst ikke så stas det :)

Anonymous poster hash: d7025...743
Skrevet

Tar du livsløgnen fra et (litt under)gjennomsnittsmenneske, tar du lykken fra ham med det samme...Anonymous poster hash: e41ec...8fe

Jeg hadde glatt sunget ut til en mann som SKRØT av pikken sin! Jeg ville ikke ha sagt noe dersom den var liten og han ikke selv sa noe om den, men hadde han brautet ut om hvor svær den var hadde det kostet meg null å finne fram et målebånd og jekke ham ned et par hakk. De finnes knapt noe så patetisk i denne verden som menn som faktisk føler stolthet over snabben sin, uavhengig av størrelse. Den er et resultat av gener, ikke av hans innsats. Like teit som å skryte av sine vakre øyne eller annet man har null innvirkning på.  Anonymous poster hash: 93382...a6b

Noen tror fullt og fast på sin livsløgn. Han er vel in denial!

Skrevet

Jeg har også vært sammen med en som hadde liten penis.

Den andre fangen jeg noengang hadde sex, var med han. Jeg gruer meg som et uvær, for han han som tok jomruhinna på meg var ganske stor!

Uansett, da jeg skulle ha sex for andre gang lå jeg med øynene lukket. Gruer meg. Jeg kjente han begynte å "varme"

Meg opp (trodde han fingrer meg) men had hadde startet. Kjente ikke forskjell på prinsen hans og fingeren hans 😳

Min nåværende samboer er over gjennomsnittet. Han er 18 cm i slapp tilstand, og 14 rundt. Erigert bør han 22-23 lang og 18 rundt. Er ikke alltid bare bare det eller, for det kan gjøre ganske vondt. Begynner nesten alltid å blø...

Anonymous poster hash: 19f65...423

Skrevet

Du får suge han stor ! :) i hvertfall større

Anonymous poster hash: 27096...ae8

Skrevet

Eh...?

Skrevet

Eh...?

Funker hos oss!

Skrevet

Eh...?

Funker hos oss!

Blir ikke som en ny penis, men litt større, alkurat nok til at det kjennes 👍

Skrevet

Eh...?

Funker hos oss!

Blir ikke som en ny penis, men litt større, alkurat nok til at det kjennes

Da sliter han nok med å få full ereksjon i utgangspunktet.

Skrevet

Eh...?

Funker hos oss!

Nei :) sliter nok mest med å få bli sugd 😂

Skrevet

Eh...?

Funker hos oss!

Nei :) sliter nok mest med å få bli sugd

Skjønte ikke helt det svaret. Men en liten penis (under 10 cm) kan ikke suges stor. Og en mann som har full ereksjon i utgangspunktet blir ikke større av å bli sugd. 

Skrevet

Eksen min var over gjennomsnittet. Min mann er ganske liten. Savner iblant en skikkelig stor. Aner ikke helt hvorfor, for har aldri hatt så god sex som nå. Er absolutt fornøyd.

Anonymous poster hash: 6c814...8df
Skrevet

Eh...?

Funker hos oss!

Nei :) sliter nok mest med å få bli sugd

Skjønte ikke helt det svaret. Men en liten penis (under 10 cm) kan ikke suges stor. Og en mann som har full ereksjon i utgangspunktet blir ikke større av å bli sugd.

Jaja, er ikke snakk om mange dråpene som ikke kommer fram i utgangspunktet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...