Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Blir det bra? Planen var potet men de var ødelagte, får ikke gått i butikken nå. Skal ha middag om en time. Anonymous poster hash: 0bfc0...48a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Funker sikkert bra det 😊 Hvertfall med litt melk, fløte eller creme fresh oppi. Og smør og krydder 😉 Anonymous poster hash: 028b4...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå