Gå til innhold

Min venninnes barn har DYRE julegaveønsker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den eldste sønnen, som nylig ble student, ønsker seg ibook air. Datteren, som går i 1. gym, ønsker seg PJ-parkas, sønnen på 11 ønsker seg ipgone 5 mens den yngste jenta på 4 bare ønsker seg kosedyr.

De har god råd, da, men blakker seg vel helt hvis de tre eldste skal få ønskene sine oppfylt....

Anonymous poster hash: 70c9e...00d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må jo ikke få det de ønsker seg..., !

Skrevet

Jeg ønsker meg ny bil, men regner ikke med å få det. Ellers står det både ny slikkepott og ullsokker også på ønskelisten. Det må jo være lovlig å skrive ned hva man ønsker seg. Det er jo ikke noen bestillingsliste man deler ut heller.

Anonymous poster hash: 746d2...754
Skrevet

Min 3-åring ønsker seg eget hus...

Anonymous poster hash: 8c3cd...705
Skrevet

So What?! Det har vel ikke DU noe med.

Herregud!

Anonymous poster hash: ecdc4...efc

Skrevet

Når jeg var 12 så ønsket jeg meg hest :D , fikk det aldri men ønsket meg det fordet om :D

Skrevet

Og så?

Kanskje de ikke får alt de ønsker seg, om om de gjør det så er det vel ikke du som skal betale, eller?

Anonymous poster hash: 139d8...1ef
Skrevet

Hva er galt med det, HI. Hva har det å si?

Anonymous poster hash: 3947f...9c4

Skrevet

Har venninnen beklaget seg til deg over dette og bedt om råd? Dette er jo ikke din sak?

Anonymous poster hash: db4d6...d20
Skrevet

man har låv å ønsk seg. Det betyr ikke at man får, eller forlanger :)

Anonymous poster hash: 7156e...29b
Skrevet

Det har mine også. Han ene ønsker seg både ATV og snyskuter..

Anonymous poster hash: 4a6b4...da2

Skrevet

Tenk å gidde å mene noe om andres unger julegave ønsker. ...DA har man lite å gjøre !!

Anonymous poster hash: 3947f...9c4

Skrevet

Regner med at de sparer opp litt før jul da. Det gjør vi iallfall her i huset. 

Skrevet

Jeg sliter mitt med å se hensikten din med innlegget?

Er du bekymret over din venninnes økonomi? Er du bekymret over om barna hennes er bortskjemte? Er du bekymret over om dine barn hat/får tilsvarende ønsker?

Hva lurer du egentlig på?

Skrevet

Jeg pleier gi ungene mine dyre ting til jul, som oftest ting de uansett ville fått.  Vi kjøper ikke mer enn vi har råd til, og synes det er dumt at ungene skal få inntrykk av at dyre ting som PCer er noe som man får når som helst.  Jeg vil heller gi dem en dyr gave enn en haug med ting som blir brukt noen få ganger.    

Hvis ungene forventer å få presanger til mange tusen av morens venninner har de et problem.  Hvis du gidder å engasjere deg i hva dine venninners unger ønsker seg av egne foreldre så har du kanskje veldig mye tid til overs.  

Anonymous poster hash: 51878...2fd
Skrevet

Min på 5 år ønsker seg ipod, xbox og en ponny. Hun får en legoeske og tegnesaker. 

Jeg ønsker meg en ny bil og et nytt hus. Jeg får et nytt cover til mobilen min.

Det kalles ØNSKEliste for en grunn.

Anonymous poster hash: fd544...755
Skrevet

Haha😂 Trodde de hadde kommet med disse ønskene til venner av foreldrene- altså at dette var ønskelisten de hadde servert deg;-)

Hadde hest på ønskelisten i mange år som barn/ungdom. Enda bra ikke mammas venninner skrev om meg på diverse fora! Isåfall hadde jeg nok tenkt at de måtte mangle noe😙

Anonymous poster hash: 2d7a8...fe8

Skrevet

Det er vel ikke uvanlig det? Selv ønsket jeg meg hest hvert år fra jeg var 9 til jeg ble 17, da ønsket jeg meg bil. Jeg fikk det aldri, men gjett hva? Jeg ble likevel glad og fornøyd med de gavene jeg fikk. Selv om de ikke kom i nærheten av mine dyre ønsker.

Skrevet

I min verden er ikke en ønskeliste å betrakte som noen bestillingsliste, så hva som står øverst på ønskelisten trenger ikke samsvare med hva som blir gaven.

Hva var egentlig poenget med innlegget?

Anonymous poster hash: 9ddfd...413

Skrevet

Min 3-åring ønsker seg eget hus...

Anonymous poster hash: 8c3cd...705

Haha! Det tror jeg min 4 åring også gjør siden han truer med å flytte hver gang noe ikke går hans vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...