Gå til innhold

Utbetalt 45 000-50 000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager jobber dere med?? Må jo være 80-90k før skatt eller noe? Jeg jobber rævva av meg og har slitt for min utdanning -men jeg har da såvidt 400 000 i året 😄

Er bare nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: 38804...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det tilsammen.. er det så mye da?

Anonymous poster hash: 5c904...4b1

Skrevet

Hva i alle dager jobber dere med?? Må jo være 80-90k før skatt eller noe? Jeg jobber rævva av meg og har slitt for min utdanning -men jeg har da såvidt 400 000 i året

Er bare nysgjerrig :)

på en lønn? Ja det er mye.. Jobber innenfor helse og har bidrag + barnetrygd. Rundt 25 000 inn. Samboeren min har ca 26 000 utb. etter skatt, jobber på lager men er egentlig utdanna siviløkonom :P Vi har rundt 50 000 utbetalt, klarer oss bra. 

Anonymous poster hash: 76033...5b8

Skrevet

De fleste som svarte i den andre tråden hadde jo det til sammen da, og det er vel ikke så mye?

Å ha mellom 20 og 30.000 utbetalt i måneden er vel helt gjennomsnittlig, til sammen på et par blir det mellom 40 og 60.000,-

Anonymous poster hash: 0c28a...e50
Skrevet

Jo det er stadig noen som kommenterer med at de har det alene! Ei dame hadde 45000 utbetalt pluss barnetrygd og 6000 i bidrag !

Det er bare et eks, har sett flere :)

Skrevet

Den måneden her får jeg min vanlige lønn utbetalt 22.500 kr. Mannen får utbetalt 63.000 kr. Han jobber offshore, jeg jobber på kontor :)

Anonymous poster hash: 4df31...caf
Skrevet

Jeg kjenner noen som har såpass høye lønninger, men de jobber jo veldig mye også da, ikke akkurat 8-16 jobber.

Mannen til venninnen min tjener veldig godt, men han har mange reisedøgn i måneden altså. Det går aldri en måned uten at han er borte en til to uker, noen ganger mer. Han reiser i hele verden. Jeg personlig vil heller ha mannen min hjemme og som en del av hverdagslogistikken med oppfølging av barn osv enn den lønningsposen de har... Mannen hennes er sivilingeniør og jobber i et stort internasjonalt selskap.

Vi har flere i omgangskretsen som tjener veldig godt, en lege, en ingeniør (som også har minst like mange reisedøgn som hjemmedøgn i året), en selvstendig næringsdrivende (som jobber minst 10 timer i døgnet) og en tannlege som er spesialist.

Anonymous poster hash: 0c28a...e50
Skrevet

Jo det er stadig noen som kommenterer med at de har det alene! Ei dame hadde 45000 utbetalt pluss barnetrygd og 6000 i bidrag !

Det var nok meg du viser til her. Jeg driver mitt eget firma og jobber veldig mye på kveld og natt (kundene er basert i USA). Jeg har også mye reisedøgn (som legges til når barnet er hos far). Jeg jobber som sagt veldig mye og tjener bra, men ikke ekstremt bra med tanke på timene jeg legger inn (minimum 12 timer hver dag, og jobber også hele dager annenhver søndag og lørdag, og på kveldene de helgene barnet er hos meg). Det som er fordelen er at jeg styrer min arbeidshverdag selv, og kan ha korte dager for barnet mitt i barnehagen nesten hver dag da jeg heller jobber på kveld og natt når hun sover. Ulempen er at jeg ikke får nok søvn og mitt sosiale liv er en smule avstumpet i forhold til voksenkontakt uten barn, men det er egentlig ikke viktig. Alt i alt så tjener jeg greit i forhold til arbeidsinnsatsen og ansvaret jeg har, men ekstremt bra er det ikke. 

Anonymous poster hash: 711d8...20e

Skrevet

Mannen min tjener det, pluss mer. Han er sivilingeniør.

Anonymous poster hash: 3e35b...b9c

Skrevet

Vi ligger på ca 80-100 000 i mnd til sammen. Tenker at vi har god råd, men pengene forsvinner nå uansett :sukk: Men det er vel så at man har og bruker etter det man får inn i mnd:) 

Anonymous poster hash: 11e3b...213
Skrevet

Mannen fikk utbetalt det nå siste lønning. Vanligvis har han 40-50.000 i bruttolønn, men pga myye overtid og halvskatt, ble det over 50.000 utbetalt. Flaks var det, nå er alle julegavene handlet og vi har ikke merket det på vårt vanlige husholdningsbudsjett. Han er helt vanlig fagarbeider.

Skrevet

Jeg har hittil hatt 40' utbetalt. Skal nå begynne i ny jobb og vil da ha ca 45' utbetalt. Er siv.ing og har jobbet noen år!

Anonymous poster hash: 2e11b...928

Skrevet

Jeg er sivilingeniør og mannen min siviløkonom. Jeg har utbetalt mellom 52000 og 60000, samboer har utbetalt 70000++, avhengig av overtid.

Anonymous poster hash: a90f0...549

Skrevet

Jeg har hittil hatt 40' utbetalt. Skal nå begynne i ny jobb og vil da ha ca 45' utbetalt. Er siv.ing og har jobbet noen år!

Anonymous poster hash: 2e11b...928

Hvor mye har du før skatt da? Bare nysgjerrig på hvor mye skatt man må ut med...

Anonymous poster hash: cbac5...6c5

Skrevet

Det var nok meg du viser til her. Jeg driver mitt eget firma og jobber veldig mye på kveld og natt (kundene er basert i USA). Jeg har også mye reisedøgn (som legges til når barnet er hos far). Jeg jobber som sagt veldig mye og tjener bra, men ikke ekstremt bra med tanke på timene jeg legger inn (minimum 12 timer hver dag, og jobber også hele dager annenhver søndag og lørdag, og på kveldene de helgene barnet er hos meg). Det som er fordelen er at jeg styrer min arbeidshverdag selv, og kan ha korte dager for barnet mitt i barnehagen nesten hver dag da jeg heller jobber på kveld og natt når hun sover. Ulempen er at jeg ikke får nok søvn og mitt sosiale liv er en smule avstumpet i forhold til voksenkontakt uten barn, men det er egentlig ikke viktig. Alt i alt så tjener jeg greit i forhold til arbeidsinnsatsen og ansvaret jeg har, men ekstremt bra er det ikke.

Anonymous poster hash: 711d8...20e

All ære til deg !:)

Skrevet

Jeg er sivilingeniør og mannen min siviløkonom. Jeg har utbetalt mellom 52000 og 60000, samboer har utbetalt 70000++, avhengig av overtid.

Anonymous poster hash: a90f0...549

Kan jeg spørre litt nærmere hva din mann jobber med? Jeg vurderer å ta ekstrautdanning og bli siviløkonom, men litt usikker på hva slags type jobb man kan få.

Anonymous poster hash: 887e4...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...