Gå til innhold

Svangerskapskvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Reklamerer litt frimodig for EMESIS-studien, ein studie om svangerskapskvalme i regi av universitetet i Bergen, universitetet i Oslo og RELIS. Vi ønskjer å vite meir om kvinners bruk, holdningar og erfaringar med behandling av svangerskapskvalme. Så dersom du opplever eller har opplevd kvalme i svangerskapet, er over 18 år og enten er gravid no eller småbarnsmor med barn under 1 år, så er du hjertelig velkommen til å delta i denne studien. Merk at vi er interessert i dine svar uansett kor mykje eller lite kvalm du har vore. Studien er anonym.

Link til undersøkelsen: http://www.survey-xact.no/LinkCollector?key=51DQSCHX92C6

På forhånd, tusen takk til dykk som deltar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Reklamerer litt frimodig for EMESIS-studien, ein studie om svangerskapskvalme i regi av universitetet i Bergen, universitetet i Oslo og RELIS. Vi ønskjer å vite meir om kvinners bruk, holdningar og erfaringar med behandling av svangerskapskvalme. Så dersom du opplever eller har opplevd kvalme i svangerskapet, er over 18 år og enten er gravid no eller småbarnsmor med barn under 1 år, så er du hjertelig velkommen til å delta i denne studien. Merk at vi er interessert i dine svar uansett kor mykje eller lite kvalm du har vore. Studien er anonym.

Link til undersøkelsen: http://www.survey-xact.no/LinkCollector?key=51DQSCHX92C6

På forhånd, tusen takk til dykk som deltar! :)

Jeg skulle gjerne bidratt, har to hyperemesis barn, på 17 mnd og 3 år, men da er jeg ikke kvalifisert til å delta? Hvorfor må dere ha så ferske mammaer? Forøvrig SUPER FLOTT at noen vil studere dette!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 03c08...ac1

Skrevet

Jeg har deltatt :)

Anonymous poster hash: 99cf0...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...