Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg og gubben har hodepine og snørrer. Er det noen kjerringråd som hjelper? Annet? Noe fra apoteket? Anonymous poster hash: 8cfed...449
Himmel og hav Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Fenumax fra helsekosten og nesespray fra apoteket. Det hjelper også å skylle med saltvann, enten med et "nesehorn" eller så får man kjøpt saltvann som står under trykk. mener det heter physiomer, som man kan spyle nesa med.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Takk! Anonymous poster hash: 8cfed...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå