Gå til innhold

Hva tror dere? Ang. jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en jobb hvor jeg jobbet i flere år, før jeg fikk skulderskade og måtte på sykemelding.

Det ene førte med seg det andre, at i tillegg til å slite fysisk begynte jeg å slite psykisk også.

Etter sykemelding gikk jeg over på Aap. Det tok litt tid å få riktig hjelp og det siste halvannet året har jeg gått til behandling hvor jeg har og får riktig behandling. Er på mitt tredje året på Aap og lyst til å komme meg litt ut i arbeid, føler at det kan jeg. Jeg har vært innom jobben ofte de første årene, men det siste halvannet året har jeg ikke vært innom.

Jeg vet ikke om jeg har eller ikke har jobb der lenger. Ikke har jeg snakket med sjefen på lenge. Ikke har jeg heller fått oppsigelse, verken skriftlig eller muntlig. Og nøkkelen til jobben min ligger fortsatt hos meg.

I sommer fikk jeg brev om at jeg ikke lenger er i pensjonsordning gjennom jobben.

Mye har forandret seg på jobbsplassen, nye folk jobber der og jeg tør liksom ikke gå innom, elker ringe til selve sjefen og spørre. Selv har jeg lyst å gå tilbake, begynne så smått for så etterhvert 100%.

Hva tror dere?

Bare tanken på det får meg til å bli nervøs men jeg har så lyst å gå tilbake.

Anonymous poster hash: 21cae...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 21cae...b6d

Skrevet

Men hvis du ikke er i pensjonsendring mer så er du vel ikke ansatte mer?

Eneste løsning her er å faktisk snakke med sjefen. . Sjefen har vel null kontroll på din status etter så mange år.

Bra du vil tilbake i jobb da:)

Anonymous poster hash: fd66f...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...