Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Her så bobler det over og det er sååå deilig med desember. Har gjester hjemme for første gang, så slipper vi å reise med små barn. Og koser meg med forberedelser til en koselig feiring med familien Anonymous poster hash: 2ee56...826
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har gleder meg sååå mye til denne julen!! Første gang vi skal feire hjemme i nytt hus. Men så klarer jeg å bli preggers da.. Helt planlagt og veeeeldig ønsket, men formen er bånn i bøtta og vekta går nedover! Håper formen går seg til nærmere jul. Ikke mange forberedelser gjort.. Haha! Stressa 😬 Anonymous poster hash: d8d8a...d2e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Venter til jula vil ikke bli dritt lei før den er her. 23.12 pleier jeg å se kvelden før kvelden og grevinnen og hovmesteren, da kommer stemninga... Anonymous poster hash: 10ab5...cb8
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Æsj, har ikke kontroll på noe enda. Ingen pakker som er pakket inn, mesteparten er ikke kjøpt engang og ikke vet jeg hva jeg skal kjøpe heller. Frister ikke å gå ut å jakte heller. Huset er ikke rundvasket og kommer nok sikkert ikke til å bli det heller. Skal nok få shina til jul men ikke inni skuffer og skap. ingenting av mat eller godteri er kjøpt inn heller. Blæ Jævla stress. Anonymous poster hash: 4fee8...7eb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Vel, forhåpentligvis blir desember bedre enn den begynte... Ingen stemning enda, men det kommer nok... Anonymous poster hash: c76d8...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå