Gå til innhold

Er det bare meg som syns dette er litt spesielt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har begynt i førsteklasse i år og lærerene virker dyktige og motiverende, som lærere skal.
Men, jeg reagerer litt på at den ene læreren bruker så mye tid på å lære ungene om en spesiell artist.
De hører mye på denne artisten, og hun siterer ofte denne artisten i skriv til oss foreldre.
Det blir litt vell mye.
Nå¨vil sønnen min høre mye på disse sangene som blir spilt i klassen, og ramser opp all slags fakta om denne artisten.
Jeg skjønner jo at dette er en artist som står hjerte til læreren nær, men er ikke dette vel mye?

Og jeg kan jo legge til ,selv om det ikke har så mye med saken å gjøre, at jeg virkelig ikke liker denne nevnte artisten i det hele tatt, så for meg blir det litt vel mye.

Hadde jo vært kjekt om de kunne konsentrert seg om forskjellige artister å ikke få det til å fremstå som om det bare finnes en i hele verden.
Det er tross alt førsteklassinger, de er jo ikke så bevandret i musikkverden og for min sønn så virker det som det kun er denne artisten som finnes nå.

Anonymous poster hash: 18315...080
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, litt spesielt ja og ble veldig nysgjerrig på hvilken artist det er :)

Anonymous poster hash: 2a213...2b2

Skrevet

Det er vel ikke så farlig vel, men litt spesielt skal jeg innrømme at det er :)

Musikk og engelsklæreren vår var hektet på Beatles. Mitt kull kan mye om beatles for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 77742...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...