Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg er i dag 39+2, har i natt hatt endel murringer som ligner på sånne jeg får før mens. Har i tillegg våknet er par ganger av type milde holdsmerter nede i lysken. Er nå litt kvalm og uggen. Noen som synes det høres ut som starten på noe? Skulle så veldig gjerne fått snuppa ut til jul. Anonymous poster hash: 98303...788
Leirha Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Jeg er i dag 39+2, har i natt hatt endel murringer som ligner på sånne jeg får før mens. Har i tillegg våknet er par ganger av type milde holdsmerter nede i lysken. Er nå litt kvalm og uggen. Noen som synes det høres ut som starten på noe? Skulle så veldig gjerne fått snuppa ut til jul. Anonymous poster hash: 98303...788 Jeg har født tre barn, og siste 6-7 ukene mine i hvert svangerskap har vært som du beskriver. Siste gangen gikk jeg med modningsrier fra termindag til 1 uke over, det føltes som en lang evigvarende fødsel. Nei man kan ikke si om ungen kommer i morgen eller en annen dag, men lenge har du nok ikke igjen uansett
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Jeg er i dag 39+2, har i natt hatt endel murringer som ligner på sånne jeg får før mens. Har i tillegg våknet er par ganger av type milde holdsmerter nede i lysken. Er nå litt kvalm og uggen. Noen som synes det høres ut som starten på noe? Skulle så veldig gjerne fått snuppa ut til jul. Anonymous poster hash: 98303...788 Jeg har født tre barn, og siste 6-7 ukene mine i hvert svangerskap har vært som du beskriver. Siste gangen gikk jeg med modningsrier fra termindag til 1 uke over, det føltes som en lang evigvarende fødsel. Nei man kan ikke si om ungen kommer i morgen eller en annen dag, men lenge har du nok ikke igjen uansett Takk for svar, men bah, 6-7 uker var jo relativt lenge, da... Jeg har også to barn fra før, men begge fødslene var induserte med heftige rier fra vannet ble tatt på 6 cm åpning, og jeg er derfor veldig spent på hvordan en naturlig fødsel starter, og håper at jeg får oppleve det. Anonymous poster hash: 98303...788
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Hadde denne følelsen dagen før jeg fødte. Gikk hele dagen med modningsrier/kynnere. Liten blødning på papiret på kvelden. Hoppet i høyet (!) og riene satte i gang 30 min senere. Rett på føden med 4 cm åpning Anonymous poster hash: 94772...489
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Hadde denne følelsen dagen før jeg fødte. Gikk hele dagen med modningsrier/kynnere. Liten blødning på papiret på kvelden. Hoppet i høyet (!) og riene satte i gang 30 min senere. Rett på føden med 4 cm åpning Anonymous poster hash: 94772...489 Å, jeg kan jo håpe. Prøvde på en liten runde i høyet i går, og må nok kanskje gjenta det i dag. Noe effekt hadde det jo uansett. Anonymous poster hash: 98303...788
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Dytter litt. Fler med erfaring rundt dette? Anonymous poster hash: 98303...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå