Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg beklager men jeg må bare skrive dette. Jeg har aldri skrevet noe om denne damen, bare lest her inne. Så dere som blir irritert; beklager! Hun har jo lurerikalender! Det er stadig noen med blogg som vinner, men de bloggene eksisterer jo ikke! Jeg har søkt og de finnes ikke. Og en og samme person har vunnet to ganger. Fy flate, hun burde skamme seg. Helt forkastelig! Anonymous poster hash: d4b15...96b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Så nedrig av deg! Du bør virkelig beklage ja. Her har jeg googlet en av vinnerne for deg: http://trinemors.blogg.no Anonymous poster hash: 99e72...d14
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 http://sheriffanette.blogg.no Her har du en annen vinner. Du må være veldig dårlig til å google. Anonymous poster hash: 99e72...d14
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Du ble veldig stille nå ja, HI. Tenk å anklage mennesker for ting, og når det viser seg at man tok feil, har man ikke anstendighet nok til å beklage engang! DU burde skamme deg! Anonymous poster hash: 99e72...d14
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 ...og her er bekreftelse fra bloggeier på at hun har vunnet: http://sheriffanette.blogg.no/1418023729_ingen_gave_fra_pappa_.html BIT i deg de falske anklagene dine. Anonymous poster hash: 99e72...d14
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Okej...hva med de andre da? Og jeg tror det først når jeg ser det at hun som har vunnet skriver at hun har fått gaven. Anonymous poster hash: d4b15...96b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 http://sheriffanette.blogg.no Her har du en annen vinner. Du må være veldig dårlig til å google.Anonymous poster hash: 99e72...d14 En vinner? Hva med de andre bloggene som ikke eksisterer? Anonymous poster hash: d4b15...96b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Skulle ikke forundre meg at gladehjem/galehjem er alle disse anonyme som forsvarer henne. Hihi Anonymous poster hash: d4b15...96b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Craaaaazy Anonymous poster hash: 42cbf...ce1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har faktisk vunnet en av dagene:) har ikke blogg, og kjenner henne ikke. Har ikke mottatt gaven ennå da, så vet jo ikke sikkert, men tror nok at det ikke er noe lureri Anonymous poster hash: 03540...c61
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 http://sheriffanette.blogg.no Her har du en annen vinner. Du må være veldig dårlig til å google.Anonymous poster hash: 99e72...d14 En vinner? Hva med de andre bloggene som ikke eksisterer? Anonymous poster hash: d4b15...96b Jeg har linket 2 av 8 vinnere, og mange av vinnerne har ikke egen blogg. Hvilke er det du mener det er ikke eksisterer da? Anonymous poster hash: 99e72...d14
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #13 Skrevet 9. desember 2014 Anonymous poster hash: 42cbf...ce1
Kanutten83 Skrevet 9. desember 2014 #14 Skrevet 9. desember 2014 Nå måtte jeg inn å sjekke Ser at det er ei som har vunnet 2 ganger, 2 som har blogg og de andre har jo bare mailadressen sin, er jo ikke rart du ikke finner de da? At ei har vunnet 2 ganger kan jo skyldes at det ikke er så mange som melder seg på kalenderen hennes, og at hun ikke holder så godt styr på hvem som har vunnet...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #15 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har ikke kommentert noen tråder om denne damen her, men jeg må bare si at jeg synes det er trist at hun føler hun må "være" villapaprika.. At det ikke er nok at hun kan være seg selv.. Jeg synes det er trist at hun føler hun må kopiere henne for at bloggen skal være bra nok. Uten at jeg vet hvorfor hun gjør dette.. Noen snakker om at de to har et samarbeid.. Det er i såfall et samarbeid gladehjem damen ikke kommer godt ut av når de ikke annonserer at det er et samarbeid, da hun fremstår som unnskyld at jeg sier det, men gal! Når jeg har lest bloggen ser jeg for meg at hun leser villapaprika sin blogg for så å løpe ut i butikker for å finne samme "produktene" som de så fint kaller det.. Det blir litt flaut og kleint.. Uff.. Jeg håper at om du leser dette gladehjem ta rådet mitt; vær deg selv! Finn den stilen DU liker.. Og om det er villa paprika stilen, helt greit, men skriv det DU mener.. Ikke prøv å være noen du ikke er, det bør og skal være nok å være deg selv! Anonymous poster hash: 5ca68...0f0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 Nå måtte jeg inn å sjekke Ser at det er ei som har vunnet 2 ganger, 2 som har blogg og de andre har jo bare mailadressen sin, er jo ikke rart du ikke finner de da? At ei har vunnet 2 ganger kan jo skyldes at det ikke er så mange som melder seg på kalenderen hennes, og at hun ikke holder så godt styr på hvem som har vunnet... Hva med maren blogg live.no ? Trinmors blogg no? De eksisterer ikke. Anonymous poster hash: d4b15...96b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Nå måtte jeg inn å sjekke Ser at det er ei som har vunnet 2 ganger, 2 som har blogg og de andre har jo bare mailadressen sin, er jo ikke rart du ikke finner de da? At ei har vunnet 2 ganger kan jo skyldes at det ikke er så mange som melder seg på kalenderen hennes, og at hun ikke holder så godt styr på hvem som har vunnet... Hva med maren blogg live.no ? Trinmors blogg no? De eksisterer ikke. Anonymous poster hash: d4b15...96b http://trinemors.blogg.no/ Anonymous poster hash: 47898...c30
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Nå måtte jeg inn å sjekke Ser at det er ei som har vunnet 2 ganger, 2 som har blogg og de andre har jo bare mailadressen sin, er jo ikke rart du ikke finner de da? At ei har vunnet 2 ganger kan jo skyldes at det ikke er så mange som melder seg på kalenderen hennes, og at hun ikke holder så godt styr på hvem som har vunnet...Hva med maren blogg live.no ?Trinmors blogg no?De eksisterer ikke.Anonymous poster hash: d4b15...96b http://trinemors.blogg.no/ Anonymous poster hash: 47898...c30 Nope. Det er ikke trinemors men trinmors, og hun du linker til kan umulig være 46 år? Anonymous poster hash: d4b15...96b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 Nå måtte jeg inn å sjekke Ser at det er ei som har vunnet 2 ganger, 2 som har blogg og de andre har jo bare mailadressen sin, er jo ikke rart du ikke finner de da? At ei har vunnet 2 ganger kan jo skyldes at det ikke er så mange som melder seg på kalenderen hennes, og at hun ikke holder så godt styr på hvem som har vunnet...Hva med maren blogg live.no ?Trinmors blogg no?De eksisterer ikke.Anonymous poster hash: d4b15...96b http://trinemors.blogg.no/ Anonymous poster hash: 47898...c30 Nope. Det er ikke trinemors men trinmors, og hun du linker til kan umulig være 46 år? Anonymous poster hash: d4b15...96b Det står jo på bloggen at hun er 46 år! Gi deg nå. Anonymous poster hash: a4ab8...686
Gjest Kira Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 Personangrep og spekulasjoner er slettet fra tråden. Kira Brukermoderator
Gjest Skrevet 10. desember 2014 #21 Skrevet 10. desember 2014 Nå måtte jeg inn å sjekke Ser at det er ei som har vunnet 2 ganger, 2 som har blogg og de andre har jo bare mailadressen sin, er jo ikke rart du ikke finner de da? At ei har vunnet 2 ganger kan jo skyldes at det ikke er så mange som melder seg på kalenderen hennes, og at hun ikke holder så godt styr på hvem som har vunnet...Hva med maren blogg live.no ?Trinmors blogg no?De eksisterer ikke.Anonymous poster hash: d4b15...96b http://trinemors.blogg.no/ Anonymous poster hash: 47898...c30 Nope. Det er ikke trinemors men trinmors, og hun du linker til kan umulig være 46 år? Anonymous poster hash: d4b15...96b Hvorfor kan hun ikke være 46 år? Himmel.... er du en av de som mener at alt over 40 år skal se ut som et fossil med rynker, bestemorsveis og foldeskjørt?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #22 Skrevet 10. desember 2014 Nå måtte jeg inn å sjekke Ser at det er ei som har vunnet 2 ganger, 2 som har blogg og de andre har jo bare mailadressen sin, er jo ikke rart du ikke finner de da? At ei har vunnet 2 ganger kan jo skyldes at det ikke er så mange som melder seg på kalenderen hennes, og at hun ikke holder så godt styr på hvem som har vunnet...Hva med maren blogg live.no ?Trinmors blogg no?De eksisterer ikke.Anonymous poster hash: d4b15...96b http://trinemors.blogg.no/ Anonymous poster hash: 47898...c30 Nope. Det er ikke trinemors men trinmors, og hun du linker til kan umulig være 46 år? Anonymous poster hash: d4b15...96b Når man kommenterer på en blogg, skriver man manuelt inn kontaktinformasjonen sin. Denne Trinemor har rett og slett stavet bloggnavnet sitt feil! Det er jo ikke grenser for hvor konspiratorisk du er - tror du det var USAs regjering som sto bak 9/11 også eller?! Anonymous poster hash: 99e72...d14
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #23 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har ikke kommentert noen tråder om denne damen her, men jeg må bare si at jeg synes det er trist at hun føler hun må "være" villapaprika.. At det ikke er nok at hun kan være seg selv.. Jeg synes det er trist at hun føler hun må kopiere henne for at bloggen skal være bra nok. Uten at jeg vet hvorfor hun gjør dette.. Noen snakker om at de to har et samarbeid.. Det er i såfall et samarbeid gladehjem damen ikke kommer godt ut av når de ikke annonserer at det er et samarbeid, da hun fremstår som unnskyld at jeg sier det, men gal! Når jeg har lest bloggen ser jeg for meg at hun leser villapaprika sin blogg for så å løpe ut i butikker for å finne samme "produktene" som de så fint kaller det.. Det blir litt flaut og kleint.. Uff.. Jeg håper at om du leser dette gladehjem ta rådet mitt; vær deg selv! Finn den stilen DU liker.. Og om det er villa paprika stilen, helt greit, men skriv det DU mener.. Ikke prøv å være noen du ikke er, det bør og skal være nok å være deg selv! Anonymous poster hash: 5ca68...0f0 det er ikke bare det hun kjøper, stil er stil, mange som har slike hjem sikkert! Men her kopierer gladehjem både innlegg og skrivemåte! Får inntrykk av at damer ikke er heeeelt i vater! Anonymous poster hash: 42cbf...ce1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #24 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har ikke kommentert noen tråder om denne damen her, men jeg må bare si at jeg synes det er trist at hun føler hun må "være" villapaprika.. At det ikke er nok at hun kan være seg selv.. Jeg synes det er trist at hun føler hun må kopiere henne for at bloggen skal være bra nok. Uten at jeg vet hvorfor hun gjør dette.. Noen snakker om at de to har et samarbeid.. Det er i såfall et samarbeid gladehjem damen ikke kommer godt ut av når de ikke annonserer at det er et samarbeid, da hun fremstår som unnskyld at jeg sier det, men gal! Når jeg har lest bloggen ser jeg for meg at hun leser villapaprika sin blogg for så å løpe ut i butikker for å finne samme "produktene" som de så fint kaller det.. Det blir litt flaut og kleint.. Uff.. Jeg håper at om du leser dette gladehjem ta rådet mitt; vær deg selv! Finn den stilen DU liker.. Og om det er villa paprika stilen, helt greit, men skriv det DU mener.. Ikke prøv å være noen du ikke er, det bør og skal være nok å være deg selv! Anonymous poster hash: 5ca68...0f0 det er ikke bare det hun kjøper, stil er stil, mange som har slike hjem sikkert! Men her kopierer gladehjem både innlegg og skrivemåte! Får inntrykk av at damer ikke er heeeelt i vater! Anonymous poster hash: 42cbf...ce1 Jeg er enig, derfor jeg synes det er så trist.. Meget spesielt at man vil kopiere såå likt.. En ting er å se opp til noen, en annen ting er å prøve å være den personen :/Finner det også spesielt at damen lodder ut nøyaktig samme tingene i kalenderen.. Nå har ikke villapaprika lagt ut enda så blir spennende å se hva som dukker opp bak luke nr 10 Anonymous poster hash: 5ca68...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå