Gå til innhold

Julegave til barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de gjør en strålende jobb, og vil gjerne gi dem en liten oppmerksomhet. Julekort med bilde av barnet, men hva annet? Noe de kan ha på deling, hva da? Noe til hver av dem? Det blir jo litt dyrere, og jeg tenker at det egentlig er litt i meste laget, eller? Hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 05e83...fd3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en barnebok til avdelingen og en pose med twist.

Itellegg til julekort selvsagt :)

Anonymous poster hash: 3c67b...505

Skrevet

Her har vi en innsamling (foreldrerepresentanter som styrer det, og det går selvfølgelig helt utenom barnehagens ansatte). Alle i bhg har fått en fellesmelding om de vil være med på en spleisegave, og at konvolutten ligger i hylla til min sønn (jeg er den ene foreldrerepresentanten). Det gis 50 kr,  men det er selvfølgelig helt frivillig. Jeg vet ikke hvem som gir og hvem som ikke gjør - det blir en gave fra alle selvom vi kanskje ikke får inn så mye (skjedde visst i fjor at nesten ingen bidro). 

Jeg vet ikke enda hva de ansatte skal få - men tenker noe til hver og en av dem som de kan ha glede av hjemme. 

Anonymous poster hash: 12642...a9c
Skrevet

Jeg gir en julekurv til de ansatte som de kan ha på pauserommet med julekaffe, twist, serinakaker, oreokuler og klementiner :)

Anonymous poster hash: 5067b...888

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...