Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Er helt kaos på jobb for tida, og i dag er litt spesielt fordi jeg må på jobb. Ikke et alternativ å være hjemme en gang. Noen tips mot feber? Har tatt to paracette, men har fortsatt 38 i feber en time seinere.. tror ikke jeg har hatt feber siden jeg var barn, så har jo nesten glemt hvor vondt det er! 😕 Anonymous poster hash: cd4b8...358
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 38... Det er vel så vidt du kjenner det... For på med paracet gjennom dagen så går nok det helt fint. Anonymous poster hash: 8cef2...f96
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 38... Det er vel så vidt du kjenner det... For på med paracet gjennom dagen så går nok det helt fint. Anonymous poster hash: 8cef2...f96 så vidt jeg kjenner det?? Føler meg drit dårlig jeg, svimmel, kjempe varm/iskald og skikkelig uvel Kanskje jeg bare er skikkelig feber pingle 😁 Anonymous poster hash: cd4b8...358
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Jeg får svært sjeldent feber, men når temperaturen min bikker 37,7 føler jeg meg helt elendig. Prøv med en ibux på toppen, kanskje det hjelper litt. Anonymous poster hash: 297c7...38e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Føler med deg.. Hvis du har 38 etter paracet så har den sikker vært en del høyere i utgangspunktet. Som hun over sier kan du prøve ibux på toppen. En venninne av meg mener paracet stikkpiller virker bedre på henne, kan det være en mulighet? Uansett ville jeg prøvd å bare gjort det mest nødvendige på jobb og så dratt hjem å funnet sengen. Ikke bra å gå rundt å spre smitte. Anonymous poster hash: e3e73...5e7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 38... Det er vel så vidt du kjenner det... For på med paracet gjennom dagen så går nok det helt fint. Anonymous poster hash: 8cef2...f96 så vidt jeg kjenner det?? Føler meg drit dårlig jeg, svimmel, kjempe varm/iskald og skikkelig uvel Kanskje jeg bare er skikkelig feber pingle Anonymous poster hash: cd4b8...358 Jeg kan trøste deg med at jeg og er en skikkelig feber-pingle Blir ganske utslått allerede ved 38, tåler det ikke i det hele tatt og kroppen fungerer ikke. Egentlig burde du krabbe under dyna igjen, dumt hvis du smitter andre. Men er du helt nødt til å gå på jobb, så pass på å få i deg nok drikke og ta med litt småsnacks så du har litt i tygge på for å ikke gå helt i kjelleren. Vet om de som synes paracet stikkpille fungerer bedre, kan jo prøves. Anonymous poster hash: 38e35...64f
Nullstress;) Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Når jeg har 38 i feber, er jeg nesten "døden nær!" Jeg har en kroppstemperatur på mellom 35.5 og 36.5. Så hor meg er 38 ille! God bedring 😊
mamma_bergen Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 38... Det er vel så vidt du kjenner det... For på med paracet gjennom dagen så går nok det helt fint. Anonymous poster hash: 8cef2...f96 Når jeg har 38 er jeg dødssyk..
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 38 er mer på voksne enn på barn! Ta paracet og ibux, gjør det du kan og dra hjem! jeg er Hjemme i dag selv, så føler med deg!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Hvorfor tror folk de er uunværlige? Er du syk, hold deg hjemme og unngå å smitte andre. Hvilken jobb har du og hva er så spesielt at du ikke kan være hjemme en dag når du har feber og føler deg elendig? Hilsen ei med lavt immunforsvar pga sykdom Anonymous poster hash: 7486e...397
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Tull, her i Norge er vi så heldige at vi kan være hjemme når vi er syke. Man drar ikke på jobb med feber og full smitte. Da smitter man jo kollegaer også, det blir som å bite seg selv i ræva. Man må ha noen tilkallingsvikarer man ringer ved krise. Men det er sjefen sitt ansvar, ditt ansvar er å ringe og gi beskjed om at du er syk. Anonymous poster hash: 297a4...a99
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 Det er da vitterlig veldig mange yrker man ikke har tilkallingsvikarer. Er ikke alle damer som jobber innenfor helse, utdanning osv vettu. Hvis jeg er borte er det ingen som kan ta over, så jo i noen spesielle tilfeller må man på jobb når man er syk. Anonymous poster hash: b892c...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå