Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Gå med en slik hjertemåler? Anonymous poster hash: a19f9...6a9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Pga medisinen de tar. Detter heftig shit. Anonymous poster hash: 9447f...5fa
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Har jeg aldri hørt om. Men det er sikkert på grunn av medisinen Anonymous poster hash: 77509...226
Leirha Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Har jeg aldri hørt om. Mn sønn på 17 har tatt medisiner for ADHD siden han var 4, har aldri fått vite noe om noe hjertemåler
Nullstress;) Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Min sønn måtte ikke det. De fulgte gjevnlig opp blodtrykket, men måtte aldri gå med måler. Men jeg måtte gå med måler i 24timer da jeg var liten. Legen fant en bilyd, og ville sjekke det nærmere. Var ikke noe farlig heldigvis 😊 Men tror ikke det er standard rutine å gå med måler.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Kjenner noen som må gjennom det nå. Det er grunnet medisinen så fikk barnet ekstremt høy puls, og hjertet jobber jo for harde livet. Det skjedde selv om barnet satt helt rolig. Og skjedde gjentatte ganger. Anonymous poster hash: 4b79e...576
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Pga medisinen. Min kusines sønn sjekker hjertet ca hvert halvår, han er 8år. Gutten står på Ritalin. Ingen høy puls ol som er funnet hos han, kun for å se at hjertet hand tåler medisinen. Anonymous poster hash: dde1d...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå