Gå til innhold

Hvorfor må barn med adhd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå med en slik hjertemåler?

 

Anonymous poster hash: a19f9...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pga medisinen de tar. Detter heftig shit.

 

Anonymous poster hash: 9447f...5fa

Skrevet

Har jeg aldri hørt om. Men det er sikkert på grunn av medisinen



Anonymous poster hash: 77509...226
Skrevet

Har jeg aldri hørt om. Mn sønn på 17 har tatt medisiner for ADHD siden han var 4, har aldri fått vite noe om noe hjertemåler

Skrevet

Min sønn måtte ikke det. De fulgte gjevnlig opp blodtrykket, men måtte aldri gå med måler.

 

Men jeg måtte gå med måler i 24timer da jeg var liten. Legen fant en bilyd, og ville sjekke det nærmere. Var ikke noe farlig heldigvis 😊

 

Men tror ikke det er standard rutine å gå med måler.

Skrevet

Kjenner noen som må gjennom det nå. Det er grunnet medisinen så fikk barnet ekstremt høy puls, og hjertet jobber jo for harde livet. Det skjedde selv om barnet satt helt rolig. Og skjedde gjentatte ganger.



Anonymous poster hash: 4b79e...576
Skrevet

Pga medisinen. Min kusines sønn sjekker hjertet ca hvert halvår, han er 8år. Gutten står på Ritalin. Ingen høy puls ol som er funnet hos han, kun for å se at hjertet hand tåler medisinen.

 

Anonymous poster hash: dde1d...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...