Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Ble litt inspirert av kuriotråden. Har ipad2, men tenkte vi kunne kjøoe en nintendo ds, slik at han kan ha den med på bilturer, ferieturer osv. Ipaden er litt stor til å ha med over alt. Høres ut som han er spillegal,men han er ikke det altså. Spiller svært lite til vanlig. Er derfor vi savner mitt en tidtrøyte for han i enkelte situasjoner. Så.. Er nintendo 3ds bra? Eller er det gammeldags og på tur ut?? Anonymous poster hash: 4ea3d...ff9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Vi har kjøpt Nintendo 3ds XL i julegave til vår 5 åringer:) på den sådan du bare trykke på en knapp slik at 3d forsvinner og det blir vanlig 2d. Også er skjermen mye større også, hadde gått for XL hvis dere kjøper:) Anonymous poster hash: aa7c0...e5a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Han bør ikke spille med 3d funksjonen, men ds er bra:-) Vi har satt på sperre på 3d så vi må slå en kode for at den skal skrus på. Anonymous poster hash: 2a420...7a1
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Her er det nok med iPad fremfor DS, men jeg har lovet spillkonsol til Jul eller bursdag når han har lært å lese. Den blir felles, så vi begynner p gleder oss til han knekker koden... Anonymous poster hash: 2ef6e...0f2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Ja, bør visst sperre for 3d funksjonen ja, men liker 5 åringene ds? Er det fortsatt populært? Anonymous poster hash: 4ea3d...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå