Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 å fy faen! unnskyld språket men er mektig irritert nå ja, fikk besøk av oldemoren til gutten min i dag, å hun begynnte nesten å kjefte på meg fordi gutten min var i hennes øyne alvorlig overvektig.. å hun kjøpte til og med fettfri ditt og datt hun mente han burde begynne å spise så han ikke blir mobbet for å være "feit" når han begynner i barnehagen,, han er 18 måneder, veier 11kg og er 85 lang,, å du kan lett se alt han har av bein i kroppen, jeg har flere ganger gått beskymret til barnelegen over at han er for tynn, å de har vært litt enig, altså de mener han er veldig tynn men de vil ikke gjøre noe med det enda, men i mitt hode er det uansett alt for tidlig å gi kroppspress til et barn på 1 og et halvt år, uansett om han hadde vært sikkelig feit så mener jeg det er for tidlig å begynne med diett eller slanking er jeg alene der eller mener dere at det er greit å fortelle så små barn at de ikke er "bra nok" ? Anonymous poster hash: 5c39f...7c7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Jeg jobber på småbarnsavdelig i barnehage og har ved flere anledninger hatt fortvilte foreldre som har fått beskjed om å slanke/passe på matinntaket på sin 1- 2 åring etter besøk på helsestasjonen. Jeg synes det er horribelt å starte med slanking på små barn. Å innføre et sunt og godt kosthold er jo flott, men ikke slanking. Så nei, jeg synes ikke det er greit. Anonymous poster hash: 09903...cea
Gjest Antarctica Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Gamle skrulle. Du får bare jatte med. Så lenge han ikke skjønner noe av det spiller det liten rolle. Hvis hun fortsetter når han blir større, får du si at helsesøster er uenig og at hun ikke trenger mase mer.
BareMas Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Trodde oldemødre var glad i litt runde barn jeg, mulig det bare er min oldemor og mine barns oldemødre. Tror nok det beste er å ha en nikk-og-smil-taktikk, gamle damer hører dårlig.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Det er da ikke helsesøster hun snakker om, det er oldemor! Be henne sjekke om ikke hun burde ha nye briller du. Og minn henne på at hun er gammel og ikke så sprek lenger, så selv om gutten kjennes tung ut er det bare hun som er blitt svakere😉
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Det er da ikke helsesøster hun snakker om, det er oldemor! Be henne sjekke om ikke hun burde ha nye briller du. Og minn henne på at hun er gammel og ikke så sprek lenger, så selv om gutten kjennes tung ut er det bare hun som er blitt svakere Jeg vet da det at det er oldermor hun snakker om. Men hun spurte om det er greit å fortelle så små barn at de ikke er bra nok, og jeg svarte på det, at det er blitt mer og mer fokus på vekt, selv blant de minste Anonymous poster hash: 09903...cea
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Da skulle hun sett pluggen min. 8 mnd og over 10 kg Var ute og gikk tur her om dagen og en nabo kom forbi og hilste på. Begynte å snakke om hvor stor hun var, greit nok det siden hun er stor. Men så begynte hun å prate om kostholdet hennes og at man burde tenke på dette så tidlig. Hallo, babyen er 8 mnd... Anonymous poster hash: cd1e0...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå