Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Lurer litt på hva jeg skal gjøre. Jeg oppdaget for en mnd siden ca at en mann jeg vet hvem er, er utro. Jeg fant en mobil hvor mld fra denne mannen lå framme og forsto jo fort hva det gikk i. Greia er at jeg kjenner ikke mannen, vet bare hvem han er pga en jobb han har hatt og rykter. Jeg aner ikke hvem dama er, men jeg bor på samme plass som elskerinnen. Jeg vet elskerinnen har barn med han,men hun sier at d ikke er noe kontakt. Spurte en felles bekjent av oss om hun visste om det var noe kontakt, og hun sa at d trodde hun ikke. Han var jo fortsatt sammen med dama. Greia er at jeg vet han har vært utro flere ganger og med flere, men er fortsatt sammen med dama, selv om hun har fersket han flere ganger så har hun ikke gått fra han. Burde jeg si noe eller tenker dere det ikke er vits når hun ikke egentlig bryr seg. Han får jo gjøre som han vil tydeligvis. Vet ikke om hun kommer til og tro meg heller. Anonymous poster hash: aa81c...007
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Jeg ville ikke blandet meg inn i det. Anonymous poster hash: 08e1e...a51
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Dette har du ingenting med. Om hun vil bli hos en utro dust selv om hun har fersket ham gjentatte ganger, er det hennes problem.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Ja det er det jeg og tenker. Hun virker jo ikke til og bry seg så kanskje like greit og bare tie om det. Anonymous poster hash: aa81c...007
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Jeg hadde fortalt det. Fy søren så ekkelt og ydmykende for dama hans at folk vet, men alle er feigskiter som ikke forteller det til henne. Anonymous poster hash: e5ab9...b23
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Tja, om hun allerede vet om det og ikke gjør noe med det så kanskje det er sånn dem vil ha det. Om hun ikke hadde hatt peiling, hadde jeg klart fortalt helle det. Anonymous poster hash: f53f3...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå