Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Vil gjerne ha tips fra dere som julehandler i Sverige Anonymous poster hash: 0bd8d...e1c
ielj Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Skinkestek, Kong Edwardpoteter, kanskje litt smågodt, sjokolade og slikt
tante grusom master of law Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Massa svensk julemat. Prinsskorv, kjøttbullar, sylter, ost, sill, etc. Det er ikke lov å ta med poteter fra sve til Norge...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Anonymous poster hash: 00162...332
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Det med potetene har jeg ikke hørt før. Vi handler brus, vin og noen ganger ribbe. Godterier og Capri Sonne! Bearnaise-saus noe pålegg og meieriprodukter (yoghurt) Tobakk hvis noen skulle trenge det. Meste av kjøtt har vi kuttet ut å handle der, det er stort sett elendig kvalitet på det vi har fått (tror kanskje de spekulerer i å tine og fryse flere ganger), kjøttdeigen er motbydelig!!! Anonymous poster hash: 675fd...cc7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Massa svensk julemat. Prinsskorv, kjøttbullar, sylter, ost, sill, etc. Det er ikke lov å ta med poteter fra sve til Norge... Er det ikke lov? Det visste jeg ikke. Vips, så ble jeg forbryter🙈🙉🙊 Men da skal jeg i alle fall ikke gjøre det igjen! Anonymous poster hash: 2c5c8...323
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Det med potetene har jeg ikke hørt før. Vi handler brus, vin og noen ganger ribbe. Godterier og Capri Sonne! Bearnaise-saus noe pålegg og meieriprodukter (yoghurt) Tobakk hvis noen skulle trenge det. Meste av kjøtt har vi kuttet ut å handle der, det er stort sett elendig kvalitet på det vi har fått (tror kanskje de spekulerer i å tine og fryse flere ganger), kjøttdeigen er motbydelig!!! Anonymous poster hash: 675fd...cc7 Enig. Kjøttdeigen lukter blod, og er avskyelig. Vi kjøper heller ikke kjøtt der, bortsett fra viltkjøtt (indrefilet av rein) en sjelden gang. Anonymous poster hash: 2c5c8...323
BareMas Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Øl, vin, colabokser, capri sonne og sjokolade fra åre sjokoladefabrikk
tante grusom master of law Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Det er en sykdom i poteter som frykter bli innført i Norge. Står sikkert om det på toll.no.
Optatium Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Jeg kjøper kyllingfilet som ikke er tilsatt salt og vann, falukorv, div kjøttpålegg, kokt juleskinke, div oster, smågodt, twist, potetgull, brus.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Det er en sykdom i poteter som frykter bli innført i Norge. Står sikkert om det på toll.no. Du har helt rett. Fant dette på toll.no Obs! Du må ha eit særleg løyve for å ta med deg potetar til Noreg uansett mengde. Merkelig at det ikke er opplyst om dette på matbutikkene ved grensen. Men takk for opplysningen! Anonymous poster hash: 2c5c8...323
tante grusom master of law Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 Det er en sykdom i poteter som frykter bli innført i Norge. Står sikkert om det på toll.no.Du har helt rett. Fant dette på toll.no Obs! Du må ha eit særleg løyve for å ta med deg potetar til Noreg uansett mengde. Merkelig at det ikke er opplyst om dette på matbutikkene ved grensen. Men takk for opplysningen! Anonymous poster hash: 2c5c8...323 Ja der ser man. Ikke lett å vite.
Hønemor30 Skrevet 9. desember 2014 #13 Skrevet 9. desember 2014 Jeg kjøper pålegg,som leverpostei,gode oster og serrano skinke. Sild. Andebryst og biff. Og alt til baking og laging av konfekt o.l. da sukkervarer er mye rimeligere! Vin,øl og andre polvarer. Gløgg. Godterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå