Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Hvor gamle er barna? Anonymous poster hash: 7785e...90d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Her får de hver sin (like) julepysj som de tar på seg med en gang. Også får de godteri, klementin og rosiner. Anonymous poster hash: 3c584...c00
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Her får de hver sin (like) julepysj som de tar på seg med en gang. Også får de godteri, klementin og rosiner. Anonymous poster hash: 3c584...c00 De er 4 og 6 Anonymous poster hash: 3c584...c00
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Her har vi brukt i gi dem hver sin strømpe, med en hjemmelaget godtepose, med f.eks mandarin, noen kjeks og en nissesjokolade. E Kan det hende at det ligger en felles julefilm under treet, ellers har de fått en liten gave i hver sin sokk. Så koser vi oss med en deilig julefrokost og ser på julemorgen I år er de 4 og 2, straks 5 og 3 Anonymous poster hash: f3789...a4b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Vet ikke enda. Hvertfall seigemenn og kindersjokolade ettersom det er to klare favoritter hos han Anonymous poster hash: 46cb2...6e9
Hjertefru Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 I år har jeg gitt beskjed om at det ikke blir noen julestrømpe. Har heller en finere gave i kalenderen, jåleting og litt godteri.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Et blad eller film, litt snop og en liten pakke kjeks. Anonymous poster hash: d1991...622
Virginia. Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Et blad, en nøttepose, klementin, et par tvist osv.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 (endret) En liten legoeske, godtepose,sokker og en film. De er 3 og 7 år. Endret 8. desember 2014 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Her er det julenissen som fyller strømpa. Vi setter fram småkaker og vann, også er strømpa fylt neste morgen. Der er det ny tannbørste og tannkrem, juleblad/aktivitetsblad, ny pysj, tøfler (fordi han trenger det, det kommer nok til å pakkes inn i egen pakke med lapp fra julenissen), og selvsagt godteri. Mer godteri enn han får i lørdagsgodt, som han har over flere dager. Hvis jeg finner andre småting som jeg vet han trenger eller har hatt lyst på så putter jeg det oppi og. Dette er strømpe som jeg har vokst opp med, høydepunktet i jula! Han får ikke pakkekalender, så derfor legger jeg litt mer i strømpa. Anonymous poster hash: 0f52c...5a6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Pysj, dvd, liten juicekartong, klementin, en rosineske og litt godteri. Sånn ca tilsvarende mengde godteri som er i de ferdige julestrømpene man får kjøpt, men setter sammen selv med ting han liker godt. Han er 3 år. Anonymous poster hash: 999d6...7fc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 Pysj, dvd, liten juicekartong, klementin, en rosineske og litt godteri. Sånn ca tilsvarende mengde godteri som er i de ferdige julestrømpene man får kjøpt, men setter sammen selv med ting han liker godt. Han er 3 år. Anonymous poster hash: 999d6...7fc Rosineske var ikke dumt! Takk for forslaget! Har selv en gutt på 3 år å var veldig usikker på hva jeg skulle kjøpe. Anonymous poster hash: 46cb2...6e9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Har får en Playmobil ridderfamilie: pappa, mamma og de to barna. Jeg syntes det var på tide å øke kvinneandelen i borgen. Pappaen får en bok i pocket utgave. Han er snart 6 år. Anonymous poster hash: 5f6e6...fb2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 10 og 12 år De får ny pysj som de tar på med en gang! På stuebordet ligger en bunke julehefter, donaldpocket og to aktivitetsblader til hver. I sokken er det et lite papphus med kinderegg, liten kindersjokolade og kindernissse. En sjokoladenissefigur, tyggirull, slikkepinne, klementin, en liten pose med favorittsmågodtet, liten chipspose, noen lekefigurer jeg ikke husker navnet på. I tillegg er det skattejakt i kalenderen. Etter en rundttur i hus og garasje finner de puslespill og et brettspill! Tradisjon å få dette og kjekt å ha noe å gjøre iløpet av dagen. De får ikke DVD pga tven skal stå på tvklsssikerene, vi har fyr i peisen, kun sterinlys, leser og spiller brettspill hele dagen! :-) Godteriet varer som regel hele jula! Anonymous poster hash: 64e0e...4be
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 Har får en Playmobil ridderfamilie: pappa, mamma og de to barna. Jeg syntes det var på tide å øke kvinneandelen i borgen. Pappaen får en bok i pocket utgave. Han er snart 6 år.Anonymous poster hash: 5f6e6...fb2 oi, det var en ung pappa Anonymous poster hash: 046f5...cab
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 Eneste faste innslaget er en pose gullfisker og klementin. Så putter jeg i det som faller meg inn. Litt sjokolade, liten eske lego, aktivitetshefte og godteri. Anonymous poster hash: 20953...704
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #17 Skrevet 8. desember 2014 Kinderegg, noe godteri og aktivitetsbok eller tegneserie. De er mellom 1, 3, 5 og 11 år. Anonymous poster hash: cfeaf...97f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 Men hvor mye godteri?? Anonymous poster hash: 7785e...90d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #19 Skrevet 8. desember 2014 De eldste er 6 og 4,5 år. De får en liten gave i sokken (perler og perlebrett) og juice/smoothie, rosiner, kindernisse og noe kjeks. Kanskje en liten nøttepose eller en dropseske. Anonymous poster hash: cb841...180
Seriøst Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 De får julehefte, en liten pk rosiner og godteri. 9,7 og 4 år.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #21 Skrevet 8. desember 2014 Her får ikke fireåringen vår pakkekalender, og ivrige besteforeldre har kjøpt en DIGER julestrømpe, så jeg kjøper litt ekstra for å fylle den. Husker strømpa var det store i jula utenom pakkene, og jeg har ikke noe imot å videreføre den tradisjonen. Har kjøpt inn litt småtterier underveis i desember som jeg vet han ønsker seg, noen biter med julepynt, en liten pakke med lego city, nissesjokolade, nøtter og rosiner med sjokolade, en flaske med smoothie, banan og klementin, noe å lese i, et lite puslespill osv. Ser for meg at julestrømpen totalt kommer på rundt 300-400 kroner. Anonymous poster hash: 907a9...556
Naturell Skrevet 8. desember 2014 #22 Skrevet 8. desember 2014 Skal få raggsokker, en bok, en ny matboks fylt med rosiner og kjeks, og en juiceboks.
melegim Skrevet 8. desember 2014 #23 Skrevet 8. desember 2014 To twister, en marsipangris, en klementin, en julenissesjokolade og en liten pakke med legofigurer. Han er fire år.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #24 Skrevet 8. desember 2014 Alle får ett julehefte og litt godt. Hva slags godt aner jeg ikke, for mormor pakker det alltid inn i en liten fin pakke. Det er aldri mye, men ofte noe rar sjokolade. Jeg vet mormor var i Riga for litt siden, så jeg tror det err noe derfra. Ett flax lodd kommer det i, som oftes griseflaks. Jeg er mine beste minner fra julestrømpa og det syns ungene også, så måtte fort legge det i. (Jeg skrapet alltid det på jobben til min far, mens alle kommunearbeiderene drakk kaffe om morran før de startet. Alle syns det var like stas som meg) Innimellom er det noe annet der, men varierer litt.trenger de ny pysj kan det være det, en liten leke osv. Men litt snop, ett flaxlodd og julehefte er ett must.masse godt har det aldri vært og kommer aldri til å bli. Vi har nok godt på bordet. Anonymous poster hash: 89c75...4a9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #25 Skrevet 8. desember 2014 De får hvert sitt blad/julehefte og litt snop. De får som regel et par små sjokolader, kinderegg, rosiner, clementin, en pakke tyggis og en pakke sukkertøy. Så har det blitt tradisjon at de får en liten bamse i strømpa, de siste årene et dyr med nisselue fra Jysk. De er 5 og 7 år. Anonymous poster hash: 5dc79...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå