Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Samlivsbrudd, jeg gikk fra han og angrer ikke på det. Barna har selvfølgelig fått sine reaksjoner. Og hadde en god venn som sviktet meg nå på toppen så jobber vi på samme sted. Eks mener jeg ikke skal ha noe av vårt felles bo, har kontaktet advokat, men er så sliten at jeg har mest lyst til å gi fra meg alt bare han lar meg være i fred. Blir riktig så koselig jul dette her Anonymous poster hash: ebead...41a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Uff, ja, det ble mye på én gang! Det er alltid mer enn én ting når det først skjer noe, så bare forhold deg så rolig som mulig og vent til ting roer seg. Skjønner at julen ikke blir den koseligste i historien, men tenk heller fremover mot neste år og neste sommer. Da er nok ting mye mer harmonisk og alle har roet seg. Anonymous poster hash: be8a1...277
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Jo takk, må bare ta en dag av gangen. Kommer aldri til å angre på at jeg gikk, men fy som jeg savner barna.. Hi Anonymous poster hash: ebead...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå