Gå til innhold

35 uker på vei. "Smerter" nedentil. Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste ukene hatt så vondt i ... ja, spm er i hva egentlig. Minner veldig om kraftige menssmerter. Vanskelig å klutche i bilen, gå tur, ++ Må legge meg ned for at det skal gå over. Noen som har ei logisk forklaring?

Anonymous poster hash: 79299...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 58847...63c

Skrevet

Det kan vel være et tegn på at du nærmer deg fødsel?

Skrevet

Vonde kynnere kanskje? Det kan også være et tegn på urinveisinfeksjon!

Skrevet

Kan være kynnere, dersom det hjelper å endre stilling, f.eks legge seg ned som du skriver. Men er det noe som kommer regelmessig ville jeg kontakten føden, det kan være starten på rier. 

Vanskelig å vite, for menslignende smerter kan være så mye. Jeg har vært plaget med bekkenløsning og har også hatt smerter som du beskriver, som jeg har tenkt kommer pga bekkenløsningen. Men det kan også ha vært noe annet. Har også endel kynnere, og nå etter uke 30 begynner de å bli plagsomme. 

Jeg ville snakket med jordmor eller føden, det er bare å ringe og spørre. De kjenner symptomer, og hvis de mener det er grunnlag for en sjekk så kaller de deg inn. Hvis ikke så får du i alle fall kvalifiserte svar :) 

Anonymous poster hash: 34e42...1a9
Skrevet

Tusen takk for svar☺ Har urinveisinfeksjon, men legen sa at den var ikke "kraftig nok" til å behandles. Fikk med et skriv som jeg skal ha med på fødsel, om at jeg da må ha antibiotika. HI

Skrevet

Så rart du ikke får behandling. Det er grusomt å ha det sånn, snakker av erfaring, og fortsatt lenge til fødsel (uvi KAN forresten sette i gang tidligere fødsel...)

Anonymous poster hash: 0a634...5b9

Skrevet

Dette svangerskapet har inneholdt mye vondter, "komplikasjoner" ol. Ikke gøy. Har et barn fra før, men det svangerskapet var mye enklere☺ HI

Skrevet

Det er sikkert ingen trøst, men akkurat sånn var det for meg også. Med førstemann løp jeg rundt, med andremann var jeg omtrent krøpling. Baby nummer to var til gjengjeld verdens roligste og blideste, så barseltiden og perm var tusen ganger bedre! Håper du får oppleve det samme ;-)

Anonymous poster hash: 0a634...5b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...