Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Blir testestreken sterkere ettersom man produserer hcg, og motsatt når hcg synker? Eller har det ingen betydning... Anonymous poster hash: 57da8...c26
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Ja? Det er jo nettopp hcg som testene reagerer på! Uten hcg, ingen graviditet. Uten hcg, ingen positiv test. Hcg er det eneste en test trenger for å slå ut positiv Anonymous poster hash: fa7ca...30d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Ja? Det er jo nettopp hcg som testene reagerer på! Uten hcg, ingen graviditet. Uten hcg, ingen positiv test. Hcg er det eneste en test trenger for å slå ut positiv Anonymous poster hash: fa7ca...30d Ja det vet jeg. hadde en ma for ca 5 uker siden, test for 2,5 uke siden og da var testen positiv ( som forventet). Og I dag når minstegutten kom borti ene puppene min gjorde det så vondt,og det har jeg bare hatt når jeg har vært gravid. tok en test I 5 tiden,og den var like sterk som for 2,5 uker siden..skjønner ikke noe?😕 hi Anonymous poster hash: 57da8...c26
Sint naken biltyv Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Ja? Det er jo nettopp hcg som testene reagerer på! Uten hcg, ingen graviditet. Uten hcg, ingen positiv test. Hcg er det eneste en test trenger for å slå ut positiv Anonymous poster hash: fa7ca...30d Ja det vet jeg.hadde en ma for ca 5 uker siden, test for 2,5 uke siden og da var testen positiv ( som forventet). Og I dag når minstegutten kom borti ene puppene min gjorde det så vondt,og det har jeg bare hatt når jeg har vært gravid. tok en test I 5 tiden,og den var like sterk som for 2,5 uker siden..skjønner ikke noe?😕 hi Anonymous poster hash: 57da8...c26 Det har skjedd meg to ganger. Fikk piller for å få ut foster men alt kom ikke ut. Endte med innleggelse, narkose og jeg ble veldig syk begge gangene😳
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Ja? Det er jo nettopp hcg som testene reagerer på! Uten hcg, ingen graviditet. Uten hcg, ingen positiv test. Hcg er det eneste en test trenger for å slå ut positiv Anonymous poster hash: fa7ca...30d Ja det vet jeg.hadde en ma for ca 5 uker siden, test for 2,5 uke siden og da var testen positiv ( som forventet). Og I dag når minstegutten kom borti ene puppene min gjorde det så vondt,og det har jeg bare hatt når jeg har vært gravid. tok en test I 5 tiden,og den var like sterk som for 2,5 uker siden..skjønner ikke noe?😕 hi Anonymous poster hash: 57da8...c26 Det har skjedd meg to ganger. Fikk piller for å få ut foster men alt kom ikke ut. Endte med innleggelse, narkose og jeg ble veldig syk begge gangene😳 Det var synd og høre😕 Her var det utskraping for 5 uker siden.. Anonymous poster hash: 57da8...c26
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Hcg kan henge i kroppen leeeeenge. Husker ikke nøyaktig hvor lenge, men ihvertfall 6 uker etter en sa/ma. Anonymous poster hash: c9331...cd7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Testene trenger verken bli sterkere eller svakere. Kommer an på fargestoffet i testen(e). Anonymous poster hash: bbf51...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå