Gå til innhold

Assistent i bhg har klippet håret til datteren min idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten at jeg har sagt det var greit. Ble veldig paff da pappaen kom hjem med henne. Hun har langt hår til rumpa og er 4 år, nettopp fylt. Hun har ikke tatt lengden, men klippet det litt rundt ansiktet.

Jenta mi sier hun gjorde det for hun hadde lyst, men en 4-åring sier mye rart.

Det er ikke krise altså, men vil helst ikke slikt skal skje igjen?!

Anonymous poster hash: 87dcb...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke greit!

Gi beskjed til ped.leder/styrer

Anonymous poster hash: 17bea...a70

Skrevet

Ikkje greit med mindre ho satt fast etter håret eller anna krise.

Gjest Julia1984
Skrevet

Da spør du i barnehagen...lite vi kan svare på 😉. Som du sier, 4 åringen din sier så mye rart.

Skrevet

DET er ikke greit! Jeg hadde tatt det opp med ped.leder.

Skrevet

En assistent i bhg hos minsten klippet sønnen vår (er frisør) - men jeg var strålende fornøyd! Han er et helvete å ha med til frisøren og var skamklipt fra før av oss :)

Anonymous poster hash: 4bf4e...e02
Skrevet

Ikke greit i det hele tatt. Spørr i morgen om dette stemmer. Er ikke 4åringen som har klippet seg selv da?

Anonymous poster hash: 67645...392

Skrevet

Det er ikke greit med mindre det er avtalt med foreldrene! Ta det opp med ped. leder.

Skrevet

Hæ? Veldig ikke greit. Enten var det krise ala tyggis i håret, eller at assistenten er evneveik. Du er sikker på at du ikke finner opp dette da? For dette er såppass ugreie at hadde det skjedd her hadde jeg ringt styrer sporenstreks uansett om vedkommende var på jobb eller ikke.

Skrevet

Say what? :o

Anonymous poster hash: b6e21...a74

Skrevet

Og om dette ikke er trolleri har vi en assisten som kommer til å få sitt livs verste førjul. Og med rette.

Skrevet

Sprøtt om det ikke var tyggis el noe sånt i håret

Anonymous poster hash: 60ec5...26a

Skrevet

Kanskje det var fordi hun fikk håret foran øynene hele tiden, og assistenten syntes synd på henne? Læreren min i 1. klasse klippet panneluggen min av den grunnen. Spurte ikke foreldrene mine først, bare spurte meg om jeg trodde de syntes det var greit.

Anonymous poster hash: f95bc...0c0
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende!

Skrevet

Om det var fint klippet hadde jeg ikke brydd meg.

Anonymous poster hash: 3500c...810

Skrevet

Sprøtt om det ikke var tyggis el noe sånt i håret

Anonymous poster hash: 60ec5...26a

Tygges i håret er ingen grunn til å klippe håret. Smør tyggisen inn med olje så sklir den rett ut.
Skrevet

Hadde ikke brydd meg, men spurt så klart. Noe å bli sint over? Nei.

Anonymous poster hash: 3c07a...36f

Skrevet

Det er IKKE greit. En ting om man blir rasende eller ikke.

Datteren min har langt hår. Hadde blitt sur hvis noen hadde klipt håret hennes. Noen dager kan min datter si at hun har lyst til å klippe seg, men det går alltid fort over.

Anonymous poster hash: 18528...0b0

Skrevet

Jeg hadde tatt det opp med styrer og det allerede i morgen.

En assistent eller ped leder for den saks skyld skal ikke ta på seg å klippe et barn uten at foreldrene sier det er greit først.

Jeg har jobbet mange år i bhg med små barn og vi hadde faktisk ikke lov å klippe negler om det trengtes engang. Så da kan du jo regne med at hår er hakket være.

Du sier det ikke er noe skade skjedd i forhold til ditt barn nå,greit nok men det er ikke sikkert at hun ikke tar fram saksa igjen på deres barn eller andres. Og resultatet kan være langt mindre ønskelig neste gang.

Så hun bør få beskjed med en gang at dette ikke er akseptabel oppførsel.

Om barnet ditt har sagt hun ville eller ikke har ikke noe å si i denne sammenheng. Det er nå svært sjelden en 4 åring alene får bestemme hårsveisen sin.

Anonymous poster hash: e6f17...0db
Skrevet

Nei må ta det opp imorgen. Kjenner jeg koker litt nå, men hadde vært mye verre om hun hadde tatt av lengden. Hun elsker det lange håret sitt og det gjør jeg også.

HI

Anonymous poster hash: 87dcb...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...