Gå til innhold

Noen andre januar prøvere?


Piasawa

Anbefalte innlegg

 

Da blir det tur til Spania ✈️😎 om noen dager, innsett neste fredag! 💞💗😍

 

Nå håper jeg bare at alt går etter planen og mange gode egg blir befruktet! 😃👍

 

Snoopy: hvordan går det med deg?

Hei Piasawa!

 

Følger fortsatt med på deg etter vi var i samme ikmgruppe. Er veldig spennende det her! Masse lykke til med innsett og håper virkelig at dette går veien :)

Så koselig, takk for det! 😄 i dag har jeg fått link til videoer av de 8 embryo som ligger i rugekassen og hører på musikk (de spiller musikk 24 timer i døgnet til de). High tech greier 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi er i Brno akkurat nå! Egg skal befrugtes i morgen, så på onsdag får jeg forhåbentligvis tilbage! Blir så spennende det her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt ruger i dag, håper å få to på frys, men det før vi ikke vite før i morgen. Nå må bare spira feste seg der inne! 😍💞

 

Lykke til og kos deg i Brno! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Gratulerer! Fikk du ett eller to egg? Så fint at dere har fått i frysern også:)

Vår donor fik tatt 12 egg ut i går, 9 kunnet brukes, 8 av dem er nå befruktet. På onsdag skal vi inn på klinikken igjen. Det er så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ni egg ut, 8 bra, 7 befruktet. Ett bra satt inn, vi hadde avtalt på forhånd at vi bare skulle sette inn ett. Det var ca 15% større sjangs for "live baby" da (at alt går bra helt til fødsel). Fire av de befruktede eggene hadde delt seg litt feil, eller noen celler hadde slått seg sammen. Så da er det to stykker som muligens kan fryses, men deg vet vi ikke før om noen dager.

 

Kjempespennende - håper dere får mange bra embryo! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg beskjed om at ingen embryo havnet på frys.. :'( fikk en skikkelig dårlig følelse, men håper og heier alt jeg har på det embryoet de satte inn..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg beskjed om at ingen embryo havnet på frys.. :'( fikk en skikkelig dårlig følelse, men håper og heier alt jeg har på det embryoet de satte inn..! :)

 

Det var kjedelig. Heier på det som er satt inn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig det! Ømme pupper, mensmurringer, sulten hele tiden og stup-trøtt. progesteron dosen som kødder med meg.. 😁 nå må tiden til testing bare fly avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Piasawa, er du gravid? Eller er det noe jeg har drømt??

Her går dagene sakte... Er på rugedag 6 i dag og har virkelig store huggtenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er graviiiiid! :D :D testedag i dag egentlig, men testet positivt på torsdag forrige uke! Så nå venter jeg på at de neste to ukene skal gå og jeg skal på tidlig ultralyd :) når skal du teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er fantastisk!!! HURRA!!!

Jeg skal teste 11/2... Men tror jeg gjør det på torsdag ;) Vet ikke om ovitrellen er ute av kroppen til da.. Har mange murringer i magen, men er og pumpet med hormoner. Håper vi er like heldige som dere!!! Gratulerer kjempemasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havnet litt uforberedt inn her 😊 Hadde uttak i dag og siden de ikke fant noen spermier på TESAen til mannen min i går, så har vi valgt å gå for donor. En stor avgjørelse å ta på så kort tid, men har en god følelse likevel. Ser nå at jeg ikke havner under januar, men fant ingen andre tråder som passet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...