Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Jeg vet ikke hva det går av meg... Har verdens snilleste mann! Han er en kjempegod pappa, hjelper til å med husarbeid og han trener og er aktiv. Men jeg klarer bare ikke være forelsket i han lengre. Jeg vrenger meg bare han nevner ordet tungekyss Vi klinte jo som fy for noen år siden, men nå frister det meg virkelig IKKE. Sex... uff... jeg kjenner jeg er som en katt som nærmer seg badekaret her! Jeg kvier meg. Ofrer meg av og til, men jeg bare håper han skal bli fort ferdig! Vi finner ikke på så mye sammen. Ikke har jeg lyst heller. Jeg er egentlig glad for all tid jeg får uten han. Jeg har så dårlig samvittighet for dette her. Man må jo jobbe med ekteskapet, men disse følelsene jeg har nå har vart i snart 2 år! Jeg er stadig inne på finn.no og kikker på hus, drømmer meg bort i alenemor-dynastiet Tenk å slippe grue seg til å legge seg, det "siklende" blikket HELE tiden på meg...*grøsser*Igjen, kan ikke finne noe bedre. Jeg drømmer rett og slett bare om å være i FRED, alene! Kan være, men jeg har en kronisk hodepinediagnose! Jeg er alltid sliten, alltid vondt i hodet, alltid trøtt... Han føles som en last på minde skuldre... jeg kjenner sterkt behov for å kvitte meg med denne "laste" Men... alt i alt! Ingenting ønsker jeg meg mer enn å bli forelsekt i han igjen!!!! Jeg vil jo være forelsket... men hvordan skal jeg få det til når jeg hele tiden har nok med meg selv (+og våres barn?) Anonymous poster hash: b884d...468
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Mine følelse for mannen var borte i 4 år. Disse årene tvang jeg meg til sex 1 gang i mnd. Ble kvalm av han, syntes han var stygg rett og slett både inni og utenpå. Vendepunktet for meg var mange samtaler om hverandres behov, samt at vi hadde mer egentid. Prøvde å like alle tilnærmelser og prøvde å si noe fint om han og til han hver dag. Nå er jeg VELDIG glad jeg ikke dro! Håper du finner ut av det for deg og dere. Et ekteskap er jobb, men tror det kan være verdt det ...😊 Anonymous poster hash: 6c462...2b6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Har det akurat som deg og tror desverre ikke det kommer til å bli bedre! hva gjør vi? Anonymous poster hash: c3250...8a6
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Kjemp, å la tiden gå litt. Jeg hadde og 2 sånne år med mannen min..Rett og slett hatet han. Vi hadde et forferdeligt brudd og bodde fra hverandre 6 mnd. Nå er vi sammen igjen, å har det bedre en noen gang Bodd sammen i 3 år etter bruddet nå. Lærte mye begge to. Anonymous poster hash: e59da...6bc
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Ja, kjemper med nebb og klør. Jeg ønsker jo ikke såre han heller... han er jo ikke stygg eller noe med meg. Snill som dagen er lang. Skjønner ikke hva det er som feiler meg!!! ..men det er vel begrenset med hvor lenge man skal gå slik da? Eller?HI Anonymous poster hash: b884d...468
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Har det på samme måte. Bare at det har vart i 4 år her. Jeg klarer ikke tanken på å ta på han eller ha sex med han. Blir fysisk dårlig av det. Vrenger seg inni meg og føles som å ha sex med broren sin! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi har prøvd alt føler jeg. Samlivsterapi og sexolog. Ingenting har hjulpet. De romantiske følelsene mine for mannen er rett og slett døde. Har lyst til å bli alene jeg også, og titter også på leiligheter på finn.no. Men så sliter jeg med tanken på å bli alene med tre små barn! Vet ikke hvor mye lengre jeg orker å leve sånn her... Anonymous poster hash: 72aad...0e1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Har det på samme måte. Bare at det har vart i 4 år her. Jeg klarer ikke tanken på å ta på han eller ha sex med han. Blir fysisk dårlig av det. Vrenger seg inni meg og føles som å ha sex med broren sin! Aner ikke hva jeg skal gjøre. Vi har prøvd alt føler jeg. Samlivsterapi og sexolog. Ingenting har hjulpet. De romantiske følelsene mine for mannen er rett og slett døde. Har lyst til å bli alene jeg også, og titter også på leiligheter på finn.no. Men så sliter jeg med tanken på å bli alene med tre små barn! Vet ikke hvor mye lengre jeg orker å leve sånn her... Anonymous poster hash: 72aad...0e1 HI her: Jeg vrenger meg jo og av sex... ønsker heller ikke klemmer og kyss (jeg skjems over å skrive det her )... Men dere som avstår fra sex - blir det ikke mye krangling og surmuling? Jeg kan ikke forestille meg hvordan min hadde blitt.... Anonymous poster hash: b884d...468
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Åh.. jeg dytter litt... håper på noen råd... HI Anonymous poster hash: b884d...468
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Ingen råd, dessverre, utenom å prøve på tid med hverandre, som en "date night". Men gir deg en stor klem! Anonymous poster hash: 57ecc...913
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Ingen råd, dessverre, utenom å prøve på tid med hverandre, som en "date night". Men gir deg en stor klem! Anonymous poster hash: 57ecc...913 Ja.. huff.... får håpe det snur. Han sitter ved siden av meg nå og smatter på noe mat... grrrrrrrrr, guddddd som han plager meg! HI Anonymous poster hash: b884d...468
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Tenk hvis han tenkte de tankene om deg ??!!! Anonymous poster hash: 10095...05e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 Tenk hvis han tenkte de tankene om deg ??!!! Anonymous poster hash: 10095...05e Idiotisk innlegg! Anonymous poster hash: 421a0...5e9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Tenk hvis han tenkte de tankene om deg ??!!! Anonymous poster hash: 10095...05e Idiotisk innlegg! Anonymous poster hash: 421a0...5e9 Nei,det får kanskje HI til å tenke litt... var bare godt ment Anonymous poster hash: 10095...05e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 Tenk hvis han tenkte de tankene om deg ??!!! Anonymous poster hash: 10095...05e Idiotisk innlegg! Anonymous poster hash: 421a0...5e9 Hva er idiotisk med det da? Tenk om HI hadde skrevet et innlegg om at hun trodde mannen ikke orket synet av henne. Hvor vondt ville ikke det vært. Noen ganger må man faktisk bare snu på tankegangen og finne løsninger. Jobbe litt med forholdet. Anonymous poster hash: ce1b2...89d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #15 Skrevet 9. desember 2014 Ikke gi deg! Det er periode! Du ser kanskje andre bli enslige og single, men du har en snill mann som elsker deg! Som vil bli gammel med deg! La sex være sex, tørke. Plutselig smeller det! Anonymous poster hash: 83958...cd1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 HI her: Det har smelt allerede. Eksploderte i går! Det bare rant ut av meg hvor irritert og sint jeg er på han... Det evige maset om sex! Jeg sa jeg ALDRI skulle ha sex med han igjen og han kunne finne seg ei ny dame - jeg anbefalte han finne seg ei ny! Han beklaget det som plaget meg, sa han skulle skjerpe seg. Han kunne gå livet uten sex... alt for at jeg skulle ha det greit... Anonymous poster hash: b884d...468
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 HI her: Det har smelt allerede. Eksploderte i går! Det bare rant ut av meg hvor irritert og sint jeg er på han... Det evige maset om sex! Jeg sa jeg ALDRI skulle ha sex med han igjen og han kunne finne seg ei ny dame - jeg anbefalte han finne seg ei ny! Han beklaget det som plaget meg, sa han skulle skjerpe seg. Han kunne gå livet uten sex... alt for at jeg skulle ha det greit... Anonymous poster hash: b884d...468 Ok?!?!? Er du fornøyd med resultatet av diskusjonen? Hadde ikke jeg vært. Dere må jo snakke sammen om problemer og finne en løsning. Løsningen er jo ikke et liv uten sex for verken han eller deg. Det er jo andre problemer som gjør seg utslag i manglende sex og lyst på nærhet. Det er jo der dere må begynne..... Anonymous poster hash: 35aed...788
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 HI her: Det har smelt allerede. Eksploderte i går! Det bare rant ut av meg hvor irritert og sint jeg er på han... Det evige maset om sex! Jeg sa jeg ALDRI skulle ha sex med han igjen og han kunne finne seg ei ny dame - jeg anbefalte han finne seg ei ny! Han beklaget det som plaget meg, sa han skulle skjerpe seg. Han kunne gå livet uten sex... alt for at jeg skulle ha det greit... Anonymous poster hash: b884d...468 Ok?!?!? Er du fornøyd med resultatet av diskusjonen? Hadde ikke jeg vært. Dere må jo snakke sammen om problemer og finne en løsning. Løsningen er jo ikke et liv uten sex for verken han eller deg. Det er jo andre problemer som gjør seg utslag i manglende sex og lyst på nærhet. Det er jo der dere må begynne..... Anonymous poster hash: 35aed...788 HI her: Ja, jeg er fornøyd. Han er så snill og grei, men alt er liksom på hans premisser. Jeg har nok tenkt litt sånn at han skal ikke være i et fengsel heller her i hus, men han er ute HVER kveld. Han etterlater ungene til meg, jeg sliter med helsa på toppen av det hele. Han ser jeg sitter/ligger slakta, likevel går han. Når han kommer hjem "deler" han ikke noe med meg. Vi snakker ikke! Så når vi skal legge oss, DA er han klar da! Da skal han ha sex. Jeg som er helt tom for energi, så sliten jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg - jeg har liksom strekt meg og latt han fyre over meg. Jeg har ikke hatt noe ut av det. Nei, han får invistere MER enn sex i forholdet våres - hvis ikke blir det ingen sex. Jeg har mistet følelsene for han rett og slett. Ser han er snill og god, snill med ungene og alt... Men det er ikke nok. Han må se MEG, være interessert i meg (ikke bare sex).... Kanskje jeg høres ond ut... men, jeg har strekt meg så langt jeg kan. Alle er ikke super-damer. Ikke jeg i allefall.... Anonymous poster hash: b884d...468
Luksusdyret Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 HI her: Det har smelt allerede. Eksploderte i går! Det bare rant ut av meg hvor irritert og sint jeg er på han... Det evige maset om sex! Jeg sa jeg ALDRI skulle ha sex med han igjen og han kunne finne seg ei ny dame - jeg anbefalte han finne seg ei ny! Han beklaget det som plaget meg, sa han skulle skjerpe seg. Han kunne gå livet uten sex... alt for at jeg skulle ha det greit... Anonymous poster hash: b884d...468 Faen for ei kjerring, å si at du ALDRI skal ha sex med ham igjen? Hvorfor gidder du å bo med en mann som du tvinger til sølibat for resten av livet? Fornøyd med at du har kuet ham nok til at han sier han kan gå resten av livet uten sex for å please deg? Tror forresten ikke noe på at en ung mann kan ofre seg slik at han kan gi avkall på all sex for resten av livet. Det var ingen konstruktiv diskusjon, du var jo bare slem!
Luksusdyret Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 HI her: Det har smelt allerede. Eksploderte i går! Det bare rant ut av meg hvor irritert og sint jeg er på han... Det evige maset om sex! Jeg sa jeg ALDRI skulle ha sex med han igjen og han kunne finne seg ei ny dame - jeg anbefalte han finne seg ei ny! Han beklaget det som plaget meg, sa han skulle skjerpe seg. Han kunne gå livet uten sex... alt for at jeg skulle ha det greit... Anonymous poster hash: b884d...468 Ok?!?!? Er du fornøyd med resultatet av diskusjonen? Hadde ikke jeg vært. Dere må jo snakke sammen om problemer og finne en løsning. Løsningen er jo ikke et liv uten sex for verken han eller deg. Det er jo andre problemer som gjør seg utslag i manglende sex og lyst på nærhet. Det er jo der dere må begynne..... Anonymous poster hash: 35aed...788 HI her: Ja, jeg er fornøyd. Han er så snill og grei, men alt er liksom på hans premisser. Jeg har nok tenkt litt sånn at han skal ikke være i et fengsel heller her i hus, men han er ute HVER kveld. Han etterlater ungene til meg, jeg sliter med helsa på toppen av det hele. Han ser jeg sitter/ligger slakta, likevel går han. Når han kommer hjem "deler" han ikke noe med meg. Vi snakker ikke! Så når vi skal legge oss, DA er han klar da! Da skal han ha sex. Jeg som er helt tom for energi, så sliten jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg - jeg har liksom strekt meg og latt han fyre over meg. Jeg har ikke hatt noe ut av det. Nei, han får invistere MER enn sex i forholdet våres - hvis ikke blir det ingen sex. Jeg har mistet følelsene for han rett og slett. Ser han er snill og god, snill med ungene og alt... Men det er ikke nok. Han må se MEG, være interessert i meg (ikke bare sex).... Kanskje jeg høres ond ut... men, jeg har strekt meg så langt jeg kan. Alle er ikke super-damer. Ikke jeg i allefall.... Anonymous poster hash: b884d...468 Du har ikke vurdert å ta disse VESENTLIGE tilleggsopplysninger i hovedinnlegget? Når du får motstand så kommer du plutselig med at denne "snille gode mannen din" egentlig er en drittsekk som flyr på byen og venner hele tiden mens du sitter syk hjemme. Mistenker troll her.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #21 Skrevet 10. desember 2014 HI her: Det har smelt allerede. Eksploderte i går! Det bare rant ut av meg hvor irritert og sint jeg er på han... Det evige maset om sex! Jeg sa jeg ALDRI skulle ha sex med han igjen og han kunne finne seg ei ny dame - jeg anbefalte han finne seg ei ny! Han beklaget det som plaget meg, sa han skulle skjerpe seg. Han kunne gå livet uten sex... alt for at jeg skulle ha det greit... Anonymous poster hash: b884d...468 Ok?!?!? Er du fornøyd med resultatet av diskusjonen? Hadde ikke jeg vært. Dere må jo snakke sammen om problemer og finne en løsning. Løsningen er jo ikke et liv uten sex for verken han eller deg. Det er jo andre problemer som gjør seg utslag i manglende sex og lyst på nærhet. Det er jo der dere må begynne..... Anonymous poster hash: 35aed...788 HI her: Ja, jeg er fornøyd. Han er så snill og grei, men alt er liksom på hans premisser. Jeg har nok tenkt litt sånn at han skal ikke være i et fengsel heller her i hus, men han er ute HVER kveld. Han etterlater ungene til meg, jeg sliter med helsa på toppen av det hele. Han ser jeg sitter/ligger slakta, likevel går han. Når han kommer hjem "deler" han ikke noe med meg. Vi snakker ikke! Så når vi skal legge oss, DA er han klar da! Da skal han ha sex. Jeg som er helt tom for energi, så sliten jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg - jeg har liksom strekt meg og latt han fyre over meg. Jeg har ikke hatt noe ut av det. Nei, han får invistere MER enn sex i forholdet våres - hvis ikke blir det ingen sex. Jeg har mistet følelsene for han rett og slett. Ser han er snill og god, snill med ungene og alt... Men det er ikke nok. Han må se MEG, være interessert i meg (ikke bare sex).... Kanskje jeg høres ond ut... men, jeg har strekt meg så langt jeg kan. Alle er ikke super-damer. Ikke jeg i allefall.... Anonymous poster hash: b884d...468 Du har ikke vurdert å ta disse VESENTLIGE tilleggsopplysninger i hovedinnlegget? Når du får motstand så kommer du plutselig med at denne "snille gode mannen din" egentlig er en drittsekk som flyr på byen og venner hele tiden mens du sitter syk hjemme. Mistenker troll her. Enig i denne. Han høres hverken snill eller omtenksom ut; bare egoistisk. Anonymous poster hash: 378fd...09f
Luksusdyret Skrevet 10. desember 2014 #22 Skrevet 10. desember 2014 HI her: Det har smelt allerede. Eksploderte i går! Det bare rant ut av meg hvor irritert og sint jeg er på han... Det evige maset om sex! Jeg sa jeg ALDRI skulle ha sex med han igjen og han kunne finne seg ei ny dame - jeg anbefalte han finne seg ei ny! Han beklaget det som plaget meg, sa han skulle skjerpe seg. Han kunne gå livet uten sex... alt for at jeg skulle ha det greit... Anonymous poster hash: b884d...468 Ok?!?!? Er du fornøyd med resultatet av diskusjonen? Hadde ikke jeg vært. Dere må jo snakke sammen om problemer og finne en løsning. Løsningen er jo ikke et liv uten sex for verken han eller deg. Det er jo andre problemer som gjør seg utslag i manglende sex og lyst på nærhet. Det er jo der dere må begynne..... Anonymous poster hash: 35aed...788 HI her: Ja, jeg er fornøyd. Han er så snill og grei, men alt er liksom på hans premisser. Jeg har nok tenkt litt sånn at han skal ikke være i et fengsel heller her i hus, men han er ute HVER kveld. Han etterlater ungene til meg, jeg sliter med helsa på toppen av det hele. Han ser jeg sitter/ligger slakta, likevel går han. Når han kommer hjem "deler" han ikke noe med meg. Vi snakker ikke! Så når vi skal legge oss, DA er han klar da! Da skal han ha sex. Jeg som er helt tom for energi, så sliten jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg - jeg har liksom strekt meg og latt han fyre over meg. Jeg har ikke hatt noe ut av det. Nei, han får invistere MER enn sex i forholdet våres - hvis ikke blir det ingen sex. Jeg har mistet følelsene for han rett og slett. Ser han er snill og god, snill med ungene og alt... Men det er ikke nok. Han må se MEG, være interessert i meg (ikke bare sex).... Kanskje jeg høres ond ut... men, jeg har strekt meg så langt jeg kan. Alle er ikke super-damer. Ikke jeg i allefall.... Anonymous poster hash: b884d...468 Du har ikke vurdert å ta disse VESENTLIGE tilleggsopplysninger i hovedinnlegget? Når du får motstand så kommer du plutselig med at denne "snille gode mannen din" egentlig er en drittsekk som flyr på byen og venner hele tiden mens du sitter syk hjemme. Mistenker troll her. Enig i denne. Han høres hverken snill eller omtenksom ut; bare egoistisk. Anonymous poster hash: 378fd...09f Men hun skrev i de første innleggene at dette var gullmann som hjalp til i huset, var aktiv, omtenksom bla bla bla. Plutselig i et senere innlegg er det en egoistisk drittsekk som ikke gjør en dritt hjemme, men flyr rundt hver kveld og hun sitter alene og syk med ansvar for hus og barn. Vente til man har lagt sine 11 små før man kommer på DiB kanskje?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #23 Skrevet 10. desember 2014 HI her:Ok, jeg legger meg flat. Han er gullmannen!!! Han hjelper til, snill og god som i hovedinnlegget!!!! Mente bare å si, han gjør ALT han skal - uten å "se" meg, "være med meg"... Det at jeg sa det om sex, det var noe jeg bare buste ut med. Jeg vil bli behandlet som noe mer enn ei han bor med + sex når han skal legge seg. Jeg vil bli behandlet som en kjæreste. Når jeg føler meg elsket, kanskje jeg klarer å elske han tilbake? Huff... ikke meningen å fremstille han fælt! Han er god! Jeg er ikke god! Ikke god nok for han i allefall. Jeg er lei forholdet. Føler jeg har prøvd lenge, strekt meg lenge... strikken røyk i går. Vi får se om den kan knyttes sammen igjen.... HI Anonymous poster hash: b884d...468
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #24 Skrevet 10. desember 2014 Troll Anonymous poster hash: ed7ba...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå