Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 På natt. Og det er så slitsomt! Hun kommer alltid minst 15-20min for sent. Må alltid ringe å etterlyse henne. Vi har også vært hjemme hos henne når hun skulle på jobb, da hadde hun slukket og låst og lagt seg. Flere ganger har hun ikke dukket opp og vi har ikke fått tak i henne. Når hun endelig kommer på jobb så orker hun ingenting. Vi går til pasienter og hun gjør fint lite. Hun sier hun er sliten, men da må hun få seg en sykemelding!? Hun er bar en belastning for alle som jobber sammen med henne. Uheldigvis er vi vel 3 stk som jobber så tett med henne og så ofte så det er vi som sliter. Har tatt dette opp med sjefen, men til ingen nytte utenom at han har snakket til henne og hun har sagt hun skal skjerpe seg. Det sistnevnte har ikke skjedd enda og hun har jobbet hos oss i snart 1 år. Anonymous poster hash: e2fc8...ddf
Gjest Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Øhhhh. trodde man fikk advarsel og deretter sparken for slik oppførsel jeg?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Da tar dere som jobber sammen med henne det opp med sjefen igjen, ev. sammen med verneombud (eller hva det nå het - full stopp i hodet mitt her ). Sjefen er pliktig til å ta tak i en situasjon som går ut over de andre ansatte. Personen bør jo helt tydelig ikke jobbe natt i hvert fall. Kanskje er personen syk, kanskje lat. Uansett så trenger hun hjelp. Dere skal ikke bli skadelidende fordi hun ikke greier å gjøre jobben sin og ikke tar tak i sin egen situasjon. Anonymous poster hash: fc9a9...c05
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Send skriftlig klage på henne til nærmeste leder, med kopi til fagforening. Flate, så slitsomt, da! Sånt blir altfor kjett i lengden. Anonymous poster hash: 1a280...208
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Hun er veldig lat. Det innrømmer hun selv også. Og hun vil slutte på natt, men får aldri en fast jobb noe sted igjen. Vi har tatt det opp mange ganger, men til ingen nytte. Sjefen gjør fint lite med det utenom tilsnakk til den det gjelder. Jeg jobber 50 timer med denne personen på 10 dager så synes det er slitsomt. HI Anonymous poster hash: e2fc8...ddf
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Da får dere koble inn fagforbund, eller gå til nivået over sjefen siden sjefen ikke gjør noe. Anonymous poster hash: fc9a9...c05
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Må bare si en ting til... jeg fatter ikke hvor folk får en så elendig arbeidsmoral fra! Å overlate til kolleger å gjøre sin jobb, sluntre unna og snylte slik hun gjør er bare så lavmål som det går an å bli! Jeg kan ikke forstå at de greier å se kolleger og andre i øynene når de holder på slik. Har man en jobb, da gjør man den jobben så godt man kan mens man er på jobb. Hun greier tydeligvis ikke tenke konsekvenser... gjør hun en innsats og en god jobb så vil hun jo få en god attest. Med en dårligere attest vil hun slite. Jeg blir ordentlig arg på personer som har så lav arbeidsmoral! Er folk syke eller er i en vanskelig livssituasjon så kan jeg ha enorm tålmodighet, glatte over når det trengs, trå til - men ikke for unnasluntrere som glatt overlater til kolleger å gjøre jobben sin. Dagens utblåsing Anonymous poster hash: fc9a9...c05
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Takk anonym 18.28. Du setter ord på mine tanker. Det er en belastning for oss andre. Jeg har ikke lyst å gå på jobb lenger pga henne. HI Anonymous poster hash: e2fc8...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå