Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Etter nok en nattevakt uten søvn er jeg ganske lei av nabo bikkja. Den står ute og bjeffer intenst i timevis, umulig å få sove. I helgene slipper de den ut før kl 07, ikke gøy på en søndag morgen. Har de lov til å la den stå ute og gneldre sånn? Må vi finne oss i det fra 07-23? Jeg er helt avhengig av å sove etter nattevakter, livredd for å gi pasienter feil medesiner eller ikke oppdage symptomer jeg burde sett. Føler jeg går i koma på jobb. Har dessverre ikke mulighet til å bytte til dagvakter eller flytte, men nå er det rett før jeg blir sykemeldt. Ble sikkert rotete, men hjernen virker ikke etter en times søvn. Anonymous poster hash: 0e0ae...6d9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Sikkert et unødvendig spørsmål, men har du tatt det opp med eigeren? Anonymous poster hash: 50f91...a87
Boulengerina Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Send en skriftlig klage til naboen (behold en kopi). Dersom det ikke funker kan du kontakte politi.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Klag til eieren først. I mellomtiden bruk ørepropper 😊 Anonymous poster hash: 48722...209
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Meld til politiet og Mattilsynet. Anonymous poster hash: 357aa...67e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Meld til politiet og Mattilsynet. Anonymous poster hash: 357aa...67e Ja, meld fra til politiet men ikke Mattilsynet, de har ikke noe med det, så lenge hunden har det bra. Slet med det samme jeg, ringte til politiet og det har vært rolig ganske lenge nå. Deilig! Anonymous poster hash: 6f517...f11
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Kan hende hunden IKKE har det bra.Meld fra til mattilsynet.Gå å ta en titt på hunden selv.-Kanskje den blir vannskjøttet.Står den bare ute? Det er ikke lov. Anonymous poster hash: a5c92...d18
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Du bør jo forsøke å snakke med eieren av hunden først. Hvis det ikke hjelper, kan du klage til politiet. Bruke ørepropper i mellomtiden. Anonymous poster hash: f5966...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå