Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Det er en som: Ser barnet sitt Hører barnet Responderer Stimulerer Gir nærhet og næring, både fysisk og psykisk Anonymous poster hash: 1e7ea...5c8
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Det er en som: Ser barnet sitt Hører barnet Responderer Stimulerer Gir nærhet og næring, både fysisk og psykisk Anonymous poster hash: 1e7ea...5c8 Eller prøver så godt hun kan å gjøre det du nevner her! Anonymous poster hash: ea822...43c
mimlen Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Det er en som: Ser barnet sitt Hører barnet Responderer Stimulerer Gir nærhet og næring, både fysisk og psykisk Anonymous poster hash: 1e7ea...5c8 Eller prøver så godt hun kan å gjøre det du nevner her! Anonymous poster hash: ea822...43c Prøve så godt man klarer er ikke alltid godt nok...
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Det er en som klarer å traumatisere barnet sitt i minst mulig grad.
Gjest lillehi Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Jeg tenker det er en som er der for barnet sitt. Uansett hvilke utfordringer man møter😃
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Jeg vil slenge på at det også er en som stiller krav til barnet sitt. En som utruster barnet med nok selvtillit, selvfølelse, kunnskap og empati til å klare seg godt senere i livet. Anonymous poster hash: 39d88...350
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 En god mor er en som forbereder de små på at de skal ut i verden. Som gjør barnet trygg på seg selv, som viser kjærlighet, lærer barnet å jobbe hardt, bidra i samfunnet og være takknemlig. Som respekterer barnet, lærer bort matlaging og gode matvaner. Jeg har ganske mange krav til en god mor. Som oftest er man god nok, når man gjør så godt man kan... Anonymous poster hash: 9529d...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå