Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Men gruer meg pga er redd for hva de helse sekretærerene vil tenke om meg 😦😦 Er redd de tenker at jeg er hypokonder 😦😦 Går ca 1 gang I mnd noen ganger hver 2-3 mnd Anonymous poster hash: 8f03b...673
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Hva er problemet, altså hvorfor skal du til legen? Kanskje noen her har noen råd!! Så slipper du å være bekymret for hva de mener! Anonymous poster hash: 9c53c...6d4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Hvorfor er du så ofte hos legen, da? Legesekretærene har ikke noe med å mene noe om hvor ofte du er der hvis legen mener det er grunn til at du får time. Snakk med legen din om at du føler det som du gjør. Min lege setter ofte opp neste time selv når jeg er hos ham, kanskje din kan gjøre det samme. Anonymous poster hash: c0f98...18b
Mother Gothel Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har vært hos legen/på legekontoret ca hver 14. dag siden i sommer, så slapp av. De er vant til litt av hvert De er jo der for folk som er syke/tror de er syke. Bedre å gå en gang (20 ganger..) for mye enn en for lite!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har vært der pga bronkitt Bihulebetennelse. Urinveisinfeksjon Fått inn prevensjon Før slet jeg med depresjon har fått to tette barn Er dette gyldige grunner ?? Anonymous poster hash: 8f03b...673
Mother Gothel Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har vært der pga bronkitt Bihulebetennelse. Urinveisinfeksjon Fått inn prevensjon Før slet jeg med depresjon har fått to tette barn Er dette gyldige grunner ?? Anonymous poster hash: 8f03b...673 Du har jo gått til legen for plager som er helt vanlige å gå til legen med, så ikke tenk på det
Lessismore Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Vet du? Legesekretærene blåser i om du er der ofte. De gjør bare jobben sin. Jeg syns du hadde gode grunner for å gå til legen, jeg. Ikke tenk på det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Kjære deg. Som kommende medisinsk (lege) sekretær så må du bare ringe. Eneste vi gjør er å få deg inn om mulighet til det. Kunne ikke brydd meg mindre hvorfor du er der, bare du får den hjelpen du trenger. Og som lege/medisinsk/helsesekretær har vi ikke lov til å lese journalen din om hvorfor du om skulle komme så ofte. Ring og få deg en time. Veldig viktig at du får den hjelpen du trenger. Anonymous poster hash: 5b3d6...8a8
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Tusen takk Føler meg bare dum 😛 Anonymous poster hash: 8f03b...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå