Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Skal for første gang på treningstudio. Jeg synes det er utrolig skummelt og flaut, og jeg har ikke peiling på trening. Jeg trenger hjelp! Hva skal jeg trene og hvor ofte? Huff.. hjelp! Anonymous poster hash: 7b5a4...ab0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Så trenger jeg hjelp til treningstøy... Anonymous poster hash: 7b5a4...ab0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Du trenger en pt eller en venn som vil ta på seg et fadderverv Tights og topp. Myke, funksjonelle plagg som sitter der de skal selv om du rører på deg Anonymous poster hash: 2fc3f...726
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 kjenner ikke noen jeg kan trene med, og pt er skummelt! Anonymous poster hash: 7b5a4...ab0
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 kjenner ikke noen jeg kan trene med, og pt er skummelt! Anonymous poster hash: 7b5a4...ab0 En god pt er ikke skummelt! Jeg skjønner hvordan du har det, men det du tjener mest på er å bare legge fra deg alle hemninger hjemme. Fra dag 1. Søk opp anbefalinger ift tilgjengelige pt'er der du bor Anonymous poster hash: 2fc3f...726
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Det er litt forskjell på treningssentre også. Noen er mer inkluderende, med mennesker i alle aldre og fasonger, og på alle kondisjonsnivåer, enn andre. Ellers støtter jeg opp om synspunktene til andre ovenfor, ikke la hemningene begrense deg. Selv føler jeg meg ikke så stilig på treningsstudio om dagen, gravid og iført min manns utvaskede t-skjorter, men jeg trøster meg med at jeg er med på å gjøre det lettere for andre å føle seg bra:-) Anonymous poster hash: 4e5b5...7ab
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Du får veiledningstime gratis de fleste treningssenter du melder deg inn på de setter opp hva du skal trene, hvordan og viser deg rundt ! Så må du bare ta på noe musikk og gi blanke, gjør programmet ditt og tenk at alle andre gjør sitt er skummelt nå så lenge det er fremmed bare! Anbefaler å ikke trene mellom 15-18 hvis du ikke vil ha et stappfullt senter Anonymous poster hash: 44b6d...e92
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Hvorfor må du i et treningsstudio da? Hva med å gå tur ute i naturen? Evt jogge litt forsiktig? Anonymous poster hash: 979c8...c99
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Trener hjemme i stua jeg. Ved hjelp av playstation,en treningsmatte og vekter. Følger programmer på spillet tilpasset meg. Har gått ned 10 kg allerede ☺. Og selvfølgelig lagt om kostholdet. Driver ikke med noe diettgreier men funnet en linje som fungerer over tid. Treningssenter er nok bedre enn det jeg gjør. Kunne sikkert gått ned mer og raskere men finner meg bare ikke til rette der. Sikkert fordi jeg ikke har noen å trene med. Anonymous poster hash: 5a4df...305
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Masse fine treningsklær på H&M:) Spør etter gode sko til sal i sportsbutikk. Når du melder deg inn får du en veiledningstime. Spør da om hva du lurer på, hvilke apparater ift hva du vil forbedre på/i kroppen. På elsker vel jobben sin, og hvertfall å bidra til at ei som ikke har peil (sorry:)), får kunnskap, fremgang og resultater!:-) Ta en PT time eller to, trenger ikke 10. De koster endel, så du kan jo ønske deg det til jul? Og husk: alle har nok med seg og sitt på trening. Jeg bryr meg ikke om hva andre har på seg eller hvordan de trener. Jeg holder på med mitt, og bare smiler til de som ser min vei:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå