Gå til innhold

Kurio tablet til 5åringen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe 5åringen en kurio til jul.. Noen som har den, og anbefaler den?

 

Anonymous poster hash: 8ea93...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Kurio julen for 2 år siden.

 

Dårlig grafikk og liten tilgang på norsk innhold ( engelske lydbøker og alfabetspill er lite poeng til en femåring) gjorde at vi la ut vårt for salg på Finn 1. juledag. Der lå det MANGE andre som hadde lagt under juletrær rundt om i Norge. Vi solgte vår, tapte 500 kroner og kjøpte iPad.

 

Kanskje har innholdet forbedret seg må. Forhør deg om hva som finnes av norsk innhold.

 

Anonymous poster hash: 57574...bdc

Skrevet

5 åringen vår har den eldste kurioen som kom ut. Hun har brukt den mye og er fornøyd med den.

Vi var ikke så fornøyd da den var låst til kurioinstillinger og kuriobutikk. I tillegg var den en smule treg. Men min samboer hacket den og vips er den android, med tilgang til google play. Han har også gjort slik at den er mye kjappere :)

 

Det beste med kurioen er at hun kan styre alt selv, det kan også 3 åringen, uten at de forviller seg inn på innstillinger osv. Vi har foreldrekontroll på den slik at hun ikke kan gå på nett og har lagt inn spilletid. 30 min pr dag. Når spilletiden er over virker den ikke lenger ;)



Anonymous poster hash: eb118...49f
Skrevet

Min fikk kurio,og det var bare bortkastede penger..

Skrevet

Kjøp heler Samsung tab

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Styr unna!

Kjøp Samsung tab. 

Skrevet

Anbefaler å gå for noe annet ja.

Skrevet

Kjøp heller en samsung 8" tab til 1500 kr, mye mer for pengene ;)



Anonymous poster hash: 2d18a...7fa
Skrevet

Hmm.. Da må jeg tenke litt..

Tingen er at en kurio bare koster 749kr. Eller mini til 449kr.

 

Trenger ikke ha noe fancy greier, bare så han får spille litt.

Er den virkelig SÅ dårlig??

 

Anonymous poster hash: 8ea93...16e

Skrevet

Hmm.. Da må jeg tenke litt..

Tingen er at en kurio bare koster 749kr. Eller mini til 449kr.

 

Trenger ikke ha noe fancy greier, bare så han får spille litt.

Er den virkelig SÅ dårlig??

 

Anonymous poster hash: 8ea93...16e

 

Ok, såpass billig nå? Kanskje det er en grunn for det. Den var tåelig dyr for et par år siden.

De jeg kjenner som kjøpte den likte den ikke. To av barna har fått vanlig nettbrett i ettertid :P

 

Anonymous poster hash: 2d18a...7fa

Skrevet

Hmm.. Da må jeg tenke litt..

Tingen er at en kurio bare koster 749kr. Eller mini til 449kr.

 

Trenger ikke ha noe fancy greier, bare så han får spille litt.

Er den virkelig SÅ dårlig??

 

Anonymous poster hash: 8ea93...16e

 

Ja, den er så dårlig. Absolutt ikke verdt å bruke penger på. Kjøp en ordentlig tab, gjerne Samsung. Den kan dere ha glede av i mange år. Her i huset har vi tre... 

 

Anonymous poster hash: 32ac9...5de

Skrevet

Vi kjøpte Kurio til Lykketrollet da han var fem eller seks. Det ble lite brukt og jeg tenker nå at det var et skikkelig bomkjøp.

Som andre sier, kjøp heller noe bedre.

Skrevet

Kjøp noe annet! Vi fikk problemer med våres også. Ringte kundeservice som skulle undrsøke noe å ringe meg opp igjen. Venter enda på den telefonen å har vel ventet i 1,5 år nå.

Kurioen ligger stuet vekk i ett skap å vi kjøpte ett annet nettbrett til jenta vår.

 

Anonymous poster hash: 54247...db1

Skrevet

Min fikk og Kurio da han var 5, da var den letterlig dyr, fordi det var nyhet. Den har nesten ikke blitt brukt, er elendig. Og jeg skulle ønske vi heller hadde kjøpt ipad.

Skrevet

Her fikk gutten på 5 år min gammel iPad, den er låst på flymodus med kode og jeg har samlet alle appene han ikke skal i (innstillingerr og slikt) på en siden langt borte så han ikke kommer dit ved et uhell. Han klarer å styre den helt selv, han har en fil med spill, en med filmer og en med lydbøker.

 

Jeg tror jeg heller ville kjøpt en DS enn en Kurio, ut fra det jeg har hørt fra de som har kjøpt Kurio. Tilnærmet 800kr er mye penger dersom det ikke blir brukt i flere år.

 

Anonymous poster hash: a1ae8...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...