Gå til innhold

Dere som har tatt master! Helsefaglig....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før svar på eksamen foreligger?

Og er de veldig strenge?

Dette er snakk om hj.eksamen, og hva fikk dere?

Er så spent!

 

Anonymous poster hash: f850e...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: f850e...bed

Skrevet

3 uker. Fikk B, og er veldig fornøyd med det :)

 

Anonymous poster hash: 0f5b7...9ad

Skrevet

3 uker. Fikk B, og er veldig fornøyd med det :)

 

Anonymous poster hash: 0f5b7...9ad

Takk for svar!

Gratulerer med B! Hva var gj.snittet på eksamen? Er det vanskelig å få A og B?

 

 

Anonymous poster hash: f850e...bed

Skrevet

Snittet var c, altså helt på det jevne. Der jeg studerte var det vanskelig å få A, men det har et par stykker som klarte det så det er ikke umulig. Husker at jeg ble spurt på veiledning om hvor jeg ønsket å legge meg karaktermessig og jeg svarte c. Da sæ veilederen min at det er en ganske god karakter så den krever litt. Jeg tror ikke innsatsen og tidsbruken er så mye mer forskjellig på en A og en E. Man bruker mye tid og krefter okke som. Det viktigste er at man ikke skriver seg bort og at man bruker relevant forskning. Tror jeg ;)

 

Anonymous poster hash: 0f5b7...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...