Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Tenker på dere som ikke har innleid vaskehjelp.Dere som må vaSKE selv.Hvor ofte? Ser det ok ut hos dere? Anonymous poster hash: c16d9...0b3
Plutselig_gravid Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Vi er noen rotekopper, men vi er enig om en ting. Huset kan gjerne flyte og vi utsetter til kvelden med ryddingen, men kjøkken og bad skal være rent og pent til enhver tid Vasker både gulvet og toalettet på badet ved behov, gjerne flere dager i uken. Har en gutt på 11 år som har mye kompiser på besøk. Ikke alle er like flinke til å treffe doskålen for å si det sånn. Og 3 åringen vil gjerne ta tannkrem på tannbørsten selv. Det hender titt og ofte at noe havner på både vask og gulv. Samboer har en tendens til å skvette på speilet når han pusser tennene... Han ser det ikke selv, men det gjør jeg...
Mandala Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Sånn i motsetning til gulv og toalettet ute?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Hva mener du egentlig? Vi har ikke utedo, men toalettet vaskes omtrent daglig. Gulv ukentlig + daglig støvsuging og flekkvasking. Anonymous poster hash: 5ec8e...689
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Her får ikke mennene stå å tisse på hovedbadet med lavtsittende veggdo. Så slipper griset av tiss i fugemassen av flaggveivende menn. Har gjestedo som er lettere å treffe uten plask i store mengder. Så da er det lett å vaske doen, jeg tørker over med papir 2-3 ganger i uka. Golvet 1 gang max. Mest støvsuging. Kjøkken, tja et par ganger i uka. Tåpen jeg, valgte hvitt golv. ALDRI mer. For å få det skikkelig rent må jeg sitte på kne og bruke tue. Har crocs som sverter av farge..drittsko, men gode å gå med Anonymous poster hash: bf82e...9c7
Klønemor Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Vasker innegolv og innetoalett ved behov, ca 1 gang i uka. Utegolv og utetoalett har jeg ikke vaska enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå