Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Sønnen min har tatt farvel med en venn som snart skal dø. Det er så grusomt, og jeg klarer ikke å slutte å gråte. Må samle meg til han kommer hjem. Hvordan trøster man? Guttene er ti år gamle. Verden er så fryktelig urettferdig. Stakkars fine familien! Stakkars klassen som mister en gledesspreder og en fantastisk fin gutt. Anonymous poster hash: 1ef04...36d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Tål smerten hans, Vær klar over at barn går inn og ut av sorg.. følg han, lek og le når han leker og ler, snakk med han når han snakker.. prøv å ikke komme med for mange løsninger/forklaringer, spør han heller hva han tenker, føler, tror.. Klem Anonymous poster hash: c8d7f...8b1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Prat med ham og la ham være lei seg, men la ham være glad også. Ofte går sorgen av og på for barn. La ham leke som vanlig og still vanlige krav til ham i hverdagen. Anonymous poster hash: 49a53...8ba
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Det som de andre over her skriver. Og når det kommer til hva som skjer etter døden så la han få bestemme sannheten og tror det han vil tro. Anonymous poster hash: 12aac...053
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Takk for tips. Barna her har aldri mistet noen de er glade i før. Han er hjemme nå. Drikker te og ser Harry Potter. Jeg har bedt ham komme til oss når som helst hvis han vil snakke om noe. Sagt at han må le og gråte så mye han vil. Ingenting er galt. Han får selv bestemme om han vil på skolen i morgen. Anonymous poster hash: 1ef04...36d
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Jeg ville forsøkt å Være ekstra tilgjengelig for han i dagene som kommer. Sitter han og ser på Harry Potter, sett deg sammen med han og sorter sokker feks.. eller surr litt rundt der han er med forskjellige gjøremål.. Anonymous poster hash: c8d7f...8b1
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Jeg ville forsøkt å Være ekstra tilgjengelig for han i dagene som kommer. Sitter han og ser på Harry Potter, sett deg sammen med han og sorter sokker feks.. eller surr litt rundt der han er med forskjellige gjøremål.. Anonymous poster hash: c8d7f...8b1 Vi sitter sammen, og pappaen er også på vei hjem. Jeg er tilfeldigvis sykemeldt et par uker, og vil være 100% tilgjengelig. Det går greit med ham nå, men det kommer til å komme bølgedaler. Det er så ekstra vondt når det gjelder barn. Føles helt feil. Anonymous poster hash: 1ef04...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå