Gå til innhold

Smiso

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært til samtaler hos de? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 16b0e...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært der selv så har ingen erfaringer å dele, men kjenner et par som jobber der, samt hadde besøk fra de på en forelesning. Det er skikkelige folk, og mitt inntrykk er at de hjelper mange og at man blir tatt på alvor når man kommer dit. Tror ikke du trenger å være redd for å ta kontakt i alle fall (bortsett fra at det kan være litt tøft å åpne seg kanskje?). 

Lykke til evt :) 

Klem

Anonymous poster hash: 34e45...3d5
Skrevet

Anbefales på det sterkeste!

Det finnes Smiso mange steder i landet. Jeg har brukt Smiso i Bergen,og har bokstavelig talt fått et nytt liv. Det er tøft å ta tak i ting,men det er så verdt det! Jeg har blitt møtt på en veldig fin måte, med respekt og medmenneskelighet. Hadde gått til behandling på en dps før jeg tok kontakt med Smiso.På dps opplevde jeg at fokus var på å finne ut hva som var galt med meg så jeg kunne "repareres", Smiso hadde et helt annet fokus. Der var de tydelige på at det ikke var noe galt med meg, de problemene jeg hadde var normale reaksjoner på en unormal situasjon. Det var plutselig "lov" å føle det jeg følte,og jeg fikk hjelp til å sortere og forstå meg selv. Det var også veldig godt å treffe andre med samme bakgrunn.

Lykke til! :-) 

Anonymous poster hash: f9ebb...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...