Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Lager CV i Word. Og har lagret filen. Men jeg vil lagre den som en tekst fil eller enklere sagt som et bilde. Jeg vil ikke at noe må åpne word for å å lese CVen. Er det bare jeg som tenker helt ko-ko? Jeg tenker sånn, hvis jeg legger ved filen må de ha word for å åpne? Noen som vet? Anonymous poster hash: 164fb...748
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Lagre som pdf? Ahh, det kan jeg kanskje Er det det folk gjør når de sender pr mail da? Herreguuud, kjenner jeg er ute på dypt vann, ikke vant med dette HI Anonymous poster hash: 164fb...748
Cruella De Vil Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Lagre som pdf? Ahh, det kan jeg kanskje Er det det folk gjør når de sender pr mail da? Herreguuud, kjenner jeg er ute på dypt vann, ikke vant med dette HI Anonymous poster hash: 164fb...748 Ja, lagre som pdf er det greieste. Da er ikke folk avhengige av Word for å lese vedlegget, og den endrer ikke utseende dersom den åpnes i andre programmer (slik som f.eks. Libreoffice).
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Lagre som pdf? Ahh, det kan jeg kanskje Er det det folk gjør når de sender pr mail da? Herreguuud, kjenner jeg er ute på dypt vann, ikke vant med dette HI Anonymous poster hash: 164fb...748 Ja, lagre som pdf er det greieste. Da er ikke folk avhengige av Word for å lese vedlegget, og den endrer ikke utseende dersom den åpnes i andre programmer (slik som f.eks. Libreoffice). Tusen takk HI Anonymous poster hash: 164fb...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå