Gå til innhold

Julegave til 11 år gutt. Trenger tips!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ønsker seg Lego men det tror jeg er bare for å ha noe å ønske seg. Han leker knapt med det. Han har tlf og iPad og tv. Tragisk når de ikke har ønsker for de har alt jeg vet....

Hva får deres?

Anonymous poster hash: 2dd11...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette sliter jeg også med til både 10-, 11,- og 12-åringen. Alle tre ønsker seg lego, men vi er ærlig talt litt usikre... En av de har sykt mye lego, den ene vokser kanskje fra lego hver øyeblikk og den siste vurderer jeg sterkt å kjøpe lego til.

Skrevet

Power bank?

Anonymous poster hash: 9a8e5...6c7
Skrevet

Hva er power bank?

Han er veldig opptatt av romfart men vet ikke hva det er å finne på der. Han er kun interessert i fotball på fritiden og på dårlig vær dager er det iPad og ps.

Fader at det skal være så vanskelig. Har lyst han skal bli glad på julaften men har mest lyst å gi bare klær og ny dyne for det er det eneste han trenger.

Anonymous poster hash: 2dd11...100

Skrevet

Jeg har to helt ulike gutter, den ene er hekta på sport, den andre er mer av legotypen. Vet ikke hvordan det er med gutten du skal kjøpe til, men legogutten her har masse fantasi og er ivrig på lesing og læring. Han leser bøkene av Rick Riordan og er hektet på Dr Who. Spiller Mine Craft. Alt av fantasy går rett hjem. Ellers er begge glade i kule klær og ting til rommet.

Anonymous poster hash: 76fc5...ff5

Skrevet

Power bank?

Powerbanken lader du opp og kan etterpå brukes som lader/ekstra batteri. Den er utstyrt med usb plugger så den kan brukes sammen med de fleste apperater. Koster fra ca 200,- kroner.

Skrevet

Teknisk museum har litt romfartsting i nettbutikken sin. Kanskje lampa nederst er kul på rommet http://nettbutikk.tekniskmuseum.no/itemlist.aspx?catid=2

Kanskje finnes det andre romfartsting om du søker litt.

Og han spiller fotball? Hva med treningstøy? Drakt eller annet supporterutstyr fra favorittlaget?

Anonymous poster hash: e1dd2...17c

Skrevet

Her er noe av det min 11 åring ønsker seg :

saccosekk

actionkamera

penger (sparer til TV)

xbox-spill og tilbehør

DC lue og klær

Fotballeffekter ++ av favorittfotballagene

Fotballmål til hagen

Bordfotballspill

popcornmaskin

Slushmaskin

Sukkerspinnmaskin

brettspill

gavekort

parfyme og deo (trenger det strengt tatt ikke, men har begynt å pynte seg for jentene på fritidsklubb, klassefest osv - det merkes på parfymene til samboer ;)

Gode høytalere (stasjonære) til pc/tv

Gaming tastatur og mus

joggebukser

gummistrikk til å lage armbånd av 

Min er dårlig til å komme på ting han ønsker seg på kommando, men vi har sammen saumfart reklamer og nettbutikker på nett, og da kom han på mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...