Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 En venninne av meg har kjøpt til den nye kjæresten sin en kopp med bilde av den fantastiske rumpa hennes på...altså, bildet er forsåvidt relativt nøytralt, i svart hvitt og man ser ikke at det er henne. Men likevel tenker jeg teit...hva skal han med den? Får jo ikke akkurat brukt den åpenlyst...jeg synes ikke hun burde gi den, men tør ikke si fra til henne. Hva sier dere? Anonymous poster hash: e9b2c...bec
Marriet Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Jeg synes av en eller annen grunn det var morsomt. Klart han kan bruke koppen. Og når man ikke ser det er henne kan det være deres dirty secret.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Teiteste jeg har lest på lenge. Anonymous poster hash: 1a156...520
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 HI ...jeg bare håper at han ikke synes det er teit og flaut han...det er det jeg bekymrer meg for. Men kanskje unødvendig....menn tenker vel ikke sånn. Anonymous poster hash: e9b2c...bec
LivetErEnLek Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Det synes jeg faktisk var morsomt :-) . Synd min rompe ikke er av kalibret somgjør seg på kopper hvis ikke hadde jeg kopiert den....
*Nøtta* Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 Tenker at kjæresten hennes kommer til å bli glad jeg. Han elsker sikkert den rompa og det er det venninnen din vet og derfor kan lage en sånn type kopp.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Mannen min ville garantert synes det var morsomt, synd det ikke finnes store nok kopper😂😂😂 Vet du hva, hun kjenner sikkert kjæresten sin bedre enn du gjør. Dette går nok fint! Hvis det er totalt skivebom får de seg en god latter eller testet hvor kompatible de egentlig er. Anonymous poster hash: a20ea...f93
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 Mannen min ville garantert synes det var morsomt, synd det ikke finnes store nok kopper Vet du hva, hun kjenner sikkert kjæresten sin bedre enn du gjør. Dette går nok fint! Hvis det er totalt skivebom får de seg en god latter eller testet hvor kompatible de egentlig er. Anonymous poster hash: a20ea...f93 Hi Ja, det er jo sant. Mulig det var jeg som ble flau på hennes vegne da hun fortalte meg det. Trodde ikke menn over 35 likte sånn jeg..hmmm.. Anonymous poster hash: e9b2c...bec
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Mannen min ville garantert synes det var morsomt, synd det ikke finnes store nok kopperVet du hva, hun kjenner sikkert kjæresten sin bedre enn du gjør. Dette går nok fint! Hvis det er totalt skivebom får de seg en god latter eller testet hvor kompatible de egentlig er.Anonymous poster hash: a20ea...f93 HiJa, det er jo sant. Mulig det var jeg som ble flau på hennes vegne da hun fortalte meg det. Trodde ikke menn over 35 likte sånn jeg..hmmm.. Anonymous poster hash: e9b2c...bec Å jo du! Anonymous poster hash: b8acf...cac
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Harry og morsomt! Anonymous poster hash: 5126f...93f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Du virker litt vel opptatt av dette? Er du litt interessert i han selv? Anonymous poster hash: cd467...2aa
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 Takk for en god gaveide! Anonymous poster hash: db931...618
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 HI Vet dere....jeg var litt usikker på om dette VAR en god idé eller ikke. Og innrømmer at det er jeg selv som gir bort dette (la opp innlegget litt sånn at jeg slapp unna surmagene, for det er så slitsomt). Så det er jeg som gir bort dette til kjæresten min som er litt over gjennomsnittet glad i rumpa mi. Så jeg tok et bilde med fint undertøy og det hele er ganske diskret og fint. Men jeg måtte ha noen tilbakemeldinger på dette før jeg gir bort koppen, så jeg ikke dummer meg helt ut..hehe. Takk for alle oppmuntrende kommentarer - nå håper jeg bare han tenker som dere Anonymous poster hash: e9b2c...bec
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 Ha ha! Kleint, teit og moro, alt på en gang Anonymous poster hash: 195aa...d7a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 Ha ha! Kleint, teit og moro, alt på en gang Anonymous poster hash: 195aa...d7a Hi Hehe...omtrent sånn jeg føler det, ja Anonymous poster hash: e9b2c...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå