Gå til innhold

Gått ned fra 62,8 kg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 59,5 kg..

Og dette er bare på en uke..

Er gravid i uke 6.. Veldig tidlig og lover dårlig :/

Hva gjør man når vekten bare går nedover? Må man følge det opp på en eller annen måte?..

Anonymous poster hash: 21a58...c30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg de første 8 ukene. Ingen som sa noe på det

Anonymous poster hash: 8e4b7...0bb

Skrevet

Er nok mye vann som har forsvunnet. Jeg gikk ned 1,5 kilo fra fredag til mandag når jeg var i uke 7. Men jeg klarte verken å drikke eller spise. Er bittelitt bedre nå, men vekta har ikke begynt å stige (uke 11). Forrige svangerskap gikk jeg bare opp noen kilo, og da fikk jeg næringsdrikker blant annet. Men de var umulig å få ned de også, så endte opp med kontroller på sykehuset.. Dette var i slutten av svangerskapet - er ikke så farlig begynnelsen. MEN, hvis du ikke klarer å drikke, så må du ta kontakt med legen :)

Anonymous poster hash: d7986...a94
Gjest marmeladen
Skrevet

Det er normalt. Det skjedde meg også. Tok lang tid før jeg gikk opp, og gikk opp 7 kg totalt i svangerskapet fordi jeg gikk ned så mye i starten.

Skrevet

Takk for svar :)

For bare være glad for at jeg får et godt utgangspunkt til jeg blir større da.. Haha :)

Anonymous poster hash: 21a58...c30

Skrevet

Det har ikke så mye å si hvordan vekten utvikler seg de første tolv ukene. Det er ikke så uvanlig å gå ned litt, f.eks. pga. kvalme. Jeg gikk også ned et par kg i første trimester i mitt første svangerskap, men landet på 11 kg + til termin. Senere i svangerskapet er det viktigere med vektøkning, fordi fosteret vokser og trenger ekstra næring.

Skrevet

Jeg gikk ned 5 kg på en uke da kvalmen og oppkast slo til. Så stabiliserte det seg og siden gikk jeg opp i vekt igjen. Ikke stress med dette, helt normalt og ikke farlig. Må bare sørge for å ikke bli dehydrert.

Anonymous poster hash: 7a97d...ec0
Skrevet

Tror jeg gikk ned nøyaktig det samme som deg, men jeg endte derimot opp på 83kg ved termin!! Alt forsvant fort heldigvis.. :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...