Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Tok canesten natt til lørdag Jeg er bedre inni Men utenpå er jeg verre Brennende følelse og det dunker Hva er det ? Skal jeg bli bedre snart ? Anonymous poster hash: 16ac3...4ac
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Jeg kjøper alltid kombipakke, så tar jeg tabletten innvendig og smører kremen utvendig. Men en gang ble det ikke bra og jeg måtte til legen å få resept på soppdrepende som er mye sterkere enn canesten, da måtte både jeg og mannen svelge en tablett så vi var sikre på at begge ble soppfri samtidig. Anonymous poster hash: d1ae2...634
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Kjøpte kombinasjons pakken jeg og Og har brukt kremen Ikke bedre utenpå Takk for svar Når blir jeg bedre? Anonymous poster hash: 16ac3...4ac
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Jeg tok også kombi.. Fortsatte å smøre utenpå i sikkert 10 dager uten å bli bra kjøpte yoghurt naturell etter tips på nettet og tok inni om natta (me finger/sprøyte) blir litt gris så bruk truseinnlegg og smør der nede også .. Etter 2 dager var alt borte !!! Anonymous poster hash: 2017a...8fe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Tusen takk for tips Hi Anonymous poster hash: 16ac3...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå