Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Hadde julebord på jobben på fredag. En av de eg dansa med er mellomleder I bedriften og en eg samarbeider mye med. Han skulle sikkert "bare" gi meg et kompliment og fortelle meg at han liker meg og at eg har fine øyner, men han tok jo sånn i, og sa det så mange ganger og det var visst så han nesten blei forelska I meg kvar gang han såg meg I øynene. Eg har god tone med alle eg jobber med, men kjente at no blei det bare kleint når han kom inn på et kontor der vi sto og snakka om festen akkurat no. Han sa bl.a. at han måtte ringe sjefen i går og sjekke om han turde komme på jobb I dag, så håper han ikkje husker noke. Men han såg ikkje på meg no.... Hjelp, håper dette går over og at eg snart kan oppføre meg normalt igjen. Eg sa til han på fredag at eg forstår kva du meiner og at eg er godt gift og du er godt gift og du prøver bare å gi meg et komplement og at eg liker DERE veldig godt også. Trur ikkje det ligg meir I det enn at vi LIKER hverandre på en vennskaplig mate, men ja, dere skjønner vel kva eg meiner. Andre som har kleine historier etter julebord? Anonymous poster hash: b8cef...6ea
sug lut Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Pussig nok har ikke julebordsutrohistoriene trilla inn ennå, men mulig folk bare fortsatt er bakfulle. Eller at alle utro-runkerne slettet seg i sommer.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Ja, en ting skal iallefall eg ha. Er ikkje utro. Uansett kor fristende det kan oppleves I en situasjon. Ville aldri ofra familien for det. Fekk klem som gjekk over I kyss på kinnet, men det var vel det heitaste som skjedde. HI Anonymous poster hash: b8cef...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå