Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 saken er den at mannen min er utdannet pilot. For 3 år siden tegnet han en loss of lisence forsikring gjennom luftfartsforbundet. Rett før helgen fikk han en epost med beskjed om at dem ikke lenger kunne tilby denne avtalen, og at den opphører 14,januar 2015. Mannen min er for tiden midt inne i en nevrologisk utredning, som mest sannsynlig ender med en diagnose som fratar han flylisensen. Dette er jo en lang prosess og vi er begge veldig usikre på hva som kan skje.. Hva skjer dersom diagnosen ikke er klar før etter den 14.januar? MIster han retten til erstatning? eller har det noe å si at symptomene kom innenfor forsikringsperioden? Det er snakk om mye penger, og en stor økonomisk krise for oss. Håper noen kan svare meg Anonymous poster hash: 388fc...4b1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Ring forsikringsselskapet, du skal være forsiktig m å stole på råd du får her. Ekstremt mye synsing ute og går. Jeg jobber i forsikring, men innen et annet produktområde, så jeg vet ingenting om det du spør om. Men har gjentatte ganger blitt helt matt av å lese feilaktige råd her inne, så det er like greit å gå rett til fasiten/selskapet. Anonymous poster hash: 28d80...885
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Støtter rådet over her om å ta kontakt med selskapet. Jeg ville meldt saken til selskapet nå, hvis han allerede er under utredning. Det er skadedatoen som gjelder i forhold til et krav, og det er det tidspunktet man ble syk. En helt annen ting, selskapet har en oppsigelsesfrist på 2 mndr. Og håper han har selv sagt ja til elektronisk kommunikasjon, hvis ikke kan den heller ikke sendes på e-post. Anonymous poster hash: d9031...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå