Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Jeg medgir at det ser penest ut når det er to like sett på dynene og putene, men vi har så få like. Noen ganger får vi et sett i gave, pluss at jeg har endel sett fra da jeg først flyttet for meg selv, og kun hadde behov for et sett om gangen. Da handlet jeg ofte på salg og aldri to like sett.. Anonymous poster hash: 78394...4cc
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Du får bruke de settene du har til barna, bli voksen og få dere en dobbel dyne Anonymous poster hash: a4e9c...2a3
Elsker livet Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Har alltid to like. Mine enslige sett er historie. Dessuten hadde jeg vanlig lengde på dynene, sammen har vi ekstra lengde.
Marriet Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Alltid. Men nå har jeg dobbeltside, hadde bestandig likt når jeg hadde to enkeltdyner også.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #5 Skrevet 7. desember 2014 Har dobbeldyne, hater å sove med to ulike dyner! Men om vi hadde hatt hver vår dyne, ville jeg absolutt bare brukt like trekk, såpass perfeksjonist er jeg.. Anonymous poster hash: 73a50...161
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Ja, alltid. Mine enslige brukes til unga eller besøket
Modesty Blaise. Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Ja. Jeg er faktisk litt usikker på om jeg hadde fått sove hvis det hadde vært to forskjellige sengesett i senga vår. Eller på gjesterommet, eller på hytta.... 😄
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Ja, alltid. Enslige sengetøy brukes til barna eller gjester. Anonymous poster hash: e7ed9...d32
soleia Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Er ikkje så perfeksjonistisk, men har alltid to like sengesett på dobbeltsenga. Dynetrekka frå singeltilværelsen blir brukt når vi har overnattingsbesøk. (men om det er dobbeltseng i bruk vert det to like til gjestane og)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Er det ikke slitsomt å skifte trekk på sånne digre dobbeldyner? Har faktisk litt lyst på dobbeldyne :-) Hi Anonymous poster hash: 78394...4cc
TMGL Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Har dobbeltdyne nå, men brukte alltid like dynetrekk da vi hadde enkle dyner. Ser jo helt kræsj ut med ulike. Er ikke stress å skifte på dobbeltdyne, om man bare finner en grei teknikk, og ikke minst investerer i en god dyne det fyllet holder seg på plass.
Hjertefru Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Ikke noen perfeksjonisme her heller, men akkurat på dette punktet er jeg litt nøye. Greier ikke forskjellige sengesett i dobbeltsenga. Dobbeltdyne tror jeg ikke har gått her i huset, da hadde det nok blitt nattlige slåsskamper er jeg redd....
Bananen Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 Vi har hver vår dobbeltdyne og alltid likt sengetøy på begge dynene. På de kaldeste nettene har jeg en tredje dobbeltdyne og den må ta til takke med ett hvitt eller sort trekk til min store fortvilelse 😂
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #14 Skrevet 7. desember 2014 Er det ikke slitsomt å skifte trekk på sånne digre dobbeldyner? Har faktisk litt lyst på dobbeldyne :-) Hi Anonymous poster hash: 78394...4cc Det slitet ofrer jeg Liker ikke å ha en kald glipe mellom meg og mannen, vi liker å holde rundt hverandre når vi legger oss Anonymous poster hash: 73a50...161
Mumua Skrevet 7. desember 2014 #15 Skrevet 7. desember 2014 Ja, alltid. Er helt manisk på akkurat det. Hadde vi hatt dobbeldyne så hadde det blitt kaldt for mannen min, det er sikkert..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #16 Skrevet 7. desember 2014 Dobbeltdyne hadde jeg aldri klart. Jeg må tulle meg inn for meg selv. Klarer ikke å sove tett inntil mannen. Kan godt ligge å kose og prate, men når det skal soves da kryper jeg under dyna mi. Har alltid likt sengetøy på dynene. Anonymous poster hash: 4e1cc...647
Kathrine. Skrevet 7. desember 2014 #17 Skrevet 7. desember 2014 Nei. Hender eg har forskjellige. Foretrekker likt, men er litt rotete/vimsete av meg så da tar eg det eg har for hånden.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #18 Skrevet 7. desember 2014 Har alltid likt Anonymous poster hash: e0a72...0ba
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #19 Skrevet 7. desember 2014 Det går da ikke ann å ikke ha likt? Den tanken har aldri slått meg engang, og jeg er oppriktig sjokkert. Tror kanskje ikke jeg får sove i natt, med tanke på at det finnes folk der ute i samme seng, men med ulikt sengetøy.. 😱😱😱 Anonymous poster hash: 71c2b...f6f
Mandala Skrevet 7. desember 2014 #20 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Vi bruker bare en dyne nå for tida. Men hvis vi begynner å bruke to dyner så kan det godt være ulikt trekk. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, og ikke skal noen se det heller. Edit: jeg kunne brydd meg et hakk mindre, for jeg må nok innrømme at de ulike trekkene helst bør ha noenlunde like fargetoner, eller hvertfall at fargene ikke er totalt krasj. Endret 7. desember 2014 av Mandala
pifi med tre nurk Skrevet 7. desember 2014 #21 Skrevet 7. desember 2014 (endret) Oj her var det mange med orden i sysakene.. Jeg prøver å ha likt sengetøy,men ofte så viser det seg at et putetrekk mangler, så da blir det krøll som forplanter seg til den dagen det skal skiftes på senga igjen.. Og dobbeltdyne. Der høres helt grusomt ut i mine ører! Må ha egen space!! Endret 7. desember 2014 av pifi med tre nurk
Iiiiik Skrevet 7. desember 2014 #22 Skrevet 7. desember 2014 Det går da ikke ann å ikke ha likt? Den tanken har aldri slått meg engang, og jeg er oppriktig sjokkert. Tror kanskje ikke jeg får sove i natt, med tanke på at det finnes folk der ute i samme seng, men med ulikt sengetøy.. 😱😱😱 Anonymous poster hash: 71c2b...f6f Jeg reagerte nesten likt. Har faktisk aldri tenkt at to forskjellige er et alternativ.
Gemini77 Skrevet 7. desember 2014 #23 Skrevet 7. desember 2014 Kjøper da allid dobbelt av sengetøyet hvis jeg kjøper nytt. Har aldri hatt forskjellig trekk på og hadde ikke greid å slå meg til ro med forskjellig trekk heller..
overlord Skrevet 7. desember 2014 #24 Skrevet 7. desember 2014 Jeg finnes ikke perfeksjonist, men det har virkelig aldri slått meg som et alternativ å ha ulike trekk. Dobbetdyne er fryktelig!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #25 Skrevet 7. desember 2014 Hm... i starten av forholdet hadde vi likedan. Etter 5 år begynte jeg å legge på to ulike så vi ikke skulle ta feil i tilfelle barna rotet de til. Hater nemlig ånden fra puta hans og svetten fra dyna hans. Ekkelt! Anonymous poster hash: c8be0...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå