Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #1 Skrevet 7. desember 2014 Er litt redd.... Jeg har hatt masse symptomer, men nå er de plutselig borte. Ikke føler jeg strekking noe særlig heller, og jeg føler meg heller ikke "full" slik det står på nett at jeg skal gjøre... jeg er 10 uker. Har hatt en tidlig ultralyd i uke 7 og da var alt tipp topp. Kan jeg ringe inn å få en ul til tror dere? Det er en vanlig gynekolog. Kan det være at noe er galt, eller er det normalt å føle slik? Anonymous poster hash: d4f02...fd9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #2 Skrevet 7. desember 2014 Helt normalt. Hormonene roer seg litt. Mange mister kvalmen nå og ukene fremover. Prøv å slapp av, og nyt det. Snart kommer de for fullt igjen. Anonymous poster hash: de48d...be0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #3 Skrevet 7. desember 2014 Helt normalt. Hormonene roer seg. Husker jeg hadde helt panikk rundt uke 10-11 fordi jeg plutselig sluttet å spise og tisse om natten. Brystene var ikke vonde og kvalmen ga seg. Alt i orden, gravid i uke 35 nå. Slik var det sist svangerskap også. Anonymous poster hash: e3eb0...359
Gjest Skrevet 7. desember 2014 #4 Skrevet 7. desember 2014 Ro ned.... noen ganger er det et opphold på symptomer, før de kommer tilbake for fullt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå